loading...
کانون فرهنگی هنری هجرت مسجد حضرت ابوالفضل(ع) آمل
قدير رمضاني بازدید : 288 چهارشنبه 27 فروردین 1393 نظرات (0)

در اینجا ما گزارشی داریم از ۱۰۰ سایت برتر جهان و چک کردیم که آیا آنها خطای Heatrbleed را حل کرده اند.

HeartBleed یک خطای جدی است ، که در کمتر از دو روز گذشته فاش شده است ، که وب سایت ها و خدمات اینترنتی را در سراسر جهان به حالت patched فرستاده است .
در اصل این خطا ussername و password را در سایتهایی مانند گوگل و یاهو و فیس بوک و … در معرض خطر قرار میدهد .

با استفاده از Alexa.com لیستی از ۱۰۰ سایت برتر آمریکا را بدست آورده شده و از آنها درخواست شده است که “آیا مشکل HeartBleed را بر طرف کرده اند یا نه ؟” که با توجه به پاسخ های داده شده این لیست پر شده است .

این سایتها با QualyssL server test تست میشود.ولی ممکن است Patched شناسایی نشود و یا سرور نتواند آنها را بازرسی نماید.سایت ممکن است درست باشد ولی Qualy نتواند آنرا تائید نماید در این صورت این سایت با عنوان “be on alert”(در حال آماده باش) علامت زده می شود .
شما باید با احتیاط با این سایتها ارتباط برقرار کنید مخصوصا زمانی که سوالی در باره حساب امنیتی خود دریافت کردید.

برخی از شرکت ها ممکن است با عنوان “Was not vulnerable”(آسیب پذیر نیست) علامت زده شده است در آن صورت متوجه میشویم این سایت از هیچ رمزگذاری OpenSSL استفاده نکرده اند و اطلاعات آنها هرگز در معرض خطر نخواهد بود .

جدول را در ادامه مطلب مشاهده نمایید...

قدير رمضاني بازدید : 253 چهارشنبه 27 فروردین 1393 نظرات (0)

موتور جستجوگر "گوگل"، هشتصد و هشتاد و هشتمین سالروز تولد بن رشد فیلسوف، فقیه، پزشک و ستاره شناس اندلسی را با قرار دادن طرحی گرافیکی از وی به همراه کتابی در دست و مجسمه ای در پس زمینه و المان های محیط زندگی وی در اندلس در صفحه ورودی اصلی خود، گرامیداشت.


معنای تغییرات جدید لوگوی گوگل+عکس

به گزارش فرهنگ نیوز ، سایت روزنامه "الشروق" تونس تأکید کرد که این اقدام گوگل در حالی صورت می‌گیرد که کشورهای عربی همچنان به درگیری با یکدیگر مشغول هستند.

کلیک کردن روی عکس به کاربر این اجازه را می‌دهد که وارد سایتهای مختلف در شبکه اینترنت شود که به این شخصیت بزرگ در میراث تمدنی اسلامی پرداخته و زندگی و مشرب فکری بزرگ وی را تشریح کرده است.
ابن رشد درسال ۱۱۲۶ در قرطبه در اسپانیا متولد و در 10 دسامبر ۱۱۹۸ در شهر مراکش در کشور مراکش درگذشت. وی فیلسوف نامداری بود که در اکثر زبان‌های غربی، او را با نام «اورئوس» (Averroes) می‌شناسند که به نوعی همان تلفّظ «ابن رشد» است.
تحصیلات ابن رشد در رشته‌های حقوق و پزشکی بود و مدّت‌ها نیز در شهرهای «سویل» و «قرطبه» به کار قضاوت اشتغال داشت و پدر ابن رشد قاضی بود.
او را خصوصا با دو کتاب "فصل المقال فیما بین الحکمة والشریعة من الإتصال" و "تهافت التهافت" می شناسند.

معنای تغییرات جدید لوگوی گوگل+عکس

قدير رمضاني بازدید : 243 چهارشنبه 27 فروردین 1393 نظرات (0)

 پایگاه خبری تحلیلی بی باک_ امنیت و دفاع:

سرلشکر صالحی

 

به گزارش بی باک ، امیر سرلشکر عطاءالله صالحی فرمانده کل ارتش به‌ مناسبت فرا رسیدن بیست و نهم فروردین، روز ارتش و بزرگداشت حماسه‌آفرینی‌های نیروی زمینی پیامی صادر کرد.

متن کامل پیام فرمانده کل ارتش به شرح ذیل است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

درود به روح پر فتوح امام راحل و ارواح طیبه شهدا و سلام به رهبر مسلمانان جهان و فرماندهی معظم کل قوا، حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) و سلام و درود بیکران به دلاورمردان ارتش مقتدر جمهوری اسلامی ایران و ملت سرافراز ایران اسلامی و تمام آنانی که در آزمون عهد، وفادار ماندند و در راه صیانت از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران سر و جان دادند.

بیست و نهم فروردین، روز حیات دوباره ارتش و سالروز اعتماد تاریخ ساز امام(ره) به این نیروی عظیم انقلابی، یادآور تجدید میثاق غیورمردانی است که جانانه و عاشقانه در راه تحقق آرمان های والا و انقلابی امام خود گام برداشتند تا با نثار جان خود، پیام انقلاب اسلامی ایران را به عنوان نقطة آغاز خیزش تفکر اسلامی تا دورترین کرانه‌های این کره خاکی ارسال کنند.

بقیه در ادامه مطلب...

مدیر بازدید : 248 چهارشنبه 27 فروردین 1393 نظرات (0)

 

 

 


وقتی به برخی افراد گفته میشود حجاب خود را حفظ کن که مبادا پسران هرزه فریبت دهند ،
می گوید: من قوی تر از آنم که در دام هرزگان بیفتم .
من حجاب و محدودیت نمی خواهم .
من به خود اطمینان دارم .

مگر می شود انسان در میان آتش برود و خود را حفظ کند؟


مدیر بازدید : 269 سه شنبه 26 فروردین 1393 نظرات (0)

همه ما مدیون خانواده شهدا هستیم





این گل ها تقدیم به تمام مادر شهید ها

وَإِذَا سَأَلَكَ عِبَادِي عَنِّي
فَإِنِّي قَرِيبٌ أُجِيبُ دَعْوَةَ الدَّاعِ إِذَا دَعَانِ
فَلْيَسْتَجِيبُواْ لِي وَلْيُؤْمِنُواْ بِي لَعَلَّهُ
مْ يَرْشُدُونَ

 

ادامه مطلب...

مدیر بازدید : 265 سه شنبه 26 فروردین 1393 نظرات (0)

گزیده ای از آخرین جلسه دهه اول ماه مبارک رمضان سخنرانی استاد پناهیان

محور بندگی این است که انسان «امام» داشته باشد/«امام» ما معرّف هویت ما در قیامت

امام رضا(ع) می‌فرماید: عبادت هفتاد وجه (مرتبه یا نوع) دارد. شصت و نه قسمت (مرتبه) عبادت تسلیم و راضی بودن به خدا و امام زمان(عج) است. أَنَّ الْعِبَادَةَ عَلَى‏ سَبْعِینَ‏ وَجْهاً فَتِسْعَةٌ وَ سِتُّونَ مِنْهَا فِی الرِّضَا وَ التَّسْلِیمِ لِلَّهِ عَزَّ وَ جَلَّ وَ لِرَسُولِهِ وَ لِأُولِی الْأَمْرِ صَلَّى اللَّهُ عَلَیْهِمْ؛

کسی که واقعاً عبد خداست، قطعاً می‌داند که این خدا و ارباب، بر روی زمین جانشینی دارد که این جانشین خدا یا «خلیفه الله» نیز بعد از خدا، ارباب و مولای او خواهد بود. از این رو امیرالمؤمنین(ع) می‌فرماید: من بنده‌ای از بندگان رسول خدا(ص) هستم؛ إِنَّمَا أَنَا عَبْدٌ مِنْ‏ عَبِیدِ مُحَمَّدٍ (ص).‏

محور عبادت و بندگی این است که انسان امام داشته باشد. لذا روز قیامت وقتی می‌خواهیم هویت خود را معرفی کنیم باید بگوییم امامِ ما کیست. امام صادق(ع) می‌فرماید : اگر کسی هر شب برای عبادت بیدار شود و هر روز، روزه بگیرد، همه اموال خود را صدقه بدهد، هر سال به حجّ برود ولی امام زمان خود را نشناسد و از او پیروی نکند و این کارها را به اشاره امام خودش انجام نداده باشد، چنین کسی یک ذرّه حق پیش خدا پیدا نمی‌کند و اجری نخواهد داشت و اصلاً از اهل ایمان نخواهد بود. أَمَا لَوْ أَنَّ رَجُلًا قَامَ‏ لَیْلَهُ‏ وَ صَامَ نَهَارَهُ وَ تَصَدَّقَ‏ بِجَمِیعِ‏ مَالِهِ وَ حَجَّ جَمِیعَ دَهْرِهِ وَ لَمْ یَعْرِفْ وَلَایَةَ وَلِیِّ اللَّهِ فَیُوَالِیَهُ وَ یَکُونَ جَمِیعُ أَعْمَالِهِ بِدَلَالَتِهِ إِلَیْهِ مَا کَانَ لَهُ عَلَى اللَّهِ جَلَّ وَ عَزَّ حَقٌّ فِی ثَوَابِهِ وَ لَا کَانَ مِنْ أَهْلِ الْإِیمَانِ ثُمَّ قَالَ أُولَئِکَ الْمُحْسِنُ مِنْهُمْ یُدْخِلُهُ اللَّهُ الْجَنَّةَ بِفَضْلِ رَحْمَتِه‏».

 

به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

مدیر بازدید : 291 دوشنبه 25 فروردین 1393 نظرات (0)

 



Yazdah 1.1.0.apk


نرم افزار فوق العاده کاربردی و محبوب برای اندرویدی ها می باشد!
یازده، برنامه ای کامل و جذاب برای فوتبال دوستان عزیز است که همه آنچه در ارتباط با فوتبال نیاز به دانستن و دیدن باشد را در یک محیط جذاب برای شما فراهم می کند.
امکانات فوق العاده این نرم افزار:


- پشتیبانی کامل از زبان فارسی
- پشتیبانی کامل از بازی های لیگ ایران و لیگ ها و مسابقات برتر جهانی
- نتایج زنده
- تقویم مسابقات و بازی های تیم ها مورد علاقه
- مشاهده آنلاین وقایع و رخداد های بازی
- مشاهده اخبار و ویدئو های مسابقات قبل و بعد از انجام
- امکان انتخاب تیم و بازی های مورد علاقه
- اخبار و ویدئو های ورزشی
- امکان پخش زنده بازی ها به صورت مستقیم
- امکان به اشتراک گذاری اخبار و ویدئو ها
- مشاهده نظرات سایر کاربران و گذاشتن نظر

شایان ذکر است که در حال حاضر برنامه های بسیاری در زمینه اطلاع رسانی فوتبال منتشر شده است. اما آنچه 11 را از سایر برنامه متمایز می کند به شرح زیر است:

- امکان مشاهده تقویم بازی ها و تیم های محبوب
- مشاهده ویدئوها ، خلاصه بازی ها و اخبار ورزشی شبکه 3 به تفکیک تیم ها و مسابقات
- دریافت جدید ترین عناوین خبری و تصویری تیم های محبوب از طریق آگاه سازی خود کار
- ویجت جذاب برای مشاهده سریع نتایج و برنامه بازی ها بدون ورود به برنامه




نوع فایل :zip
حجم فایل: 2.75 مگابایت

رمز فایل: فاقد رمز



فایل های پیوست شده فایل های پیوست شده
نوع فایل: rar 11_WwW.Shabhayetanhayi.ir_2.rar  , 2.76 مگابایت  
مدیر بازدید : 262 یکشنبه 24 فروردین 1393 نظرات (0)

ازدواج، یعنی برداشتن باری که برای آن به نیروی دو نفر نیاز است. یعنی همبستگی با یک نفر دیگر برای آن که تمام کارهایی که قبلا انجام می دادید، بهتر و کامل تر انجام دهید. یعنی تکمیل پازل نیمه کاره ای که فقط با حضور یک همراه و همسر کامل می شود. انگیزه ازدواج هر چیزی به جز این تعالی و رشد و همسویی باشد، شما را سرخورده و ناامید می کند و ممکن است زندگی مشترکتان را در معرض از هم پاشیدگی قرار دهد.

نرم افزار مشاوره ازدواج به زبان فارسی منتشر شده است و برای تمامی اقشار و تمامی سنین مناسب می باشد. نرم افزار مشاوره ازدواج با بررسی سؤالات غالب مردم در جامعه اسلامی کشورمان تهیه شده است تا با پاسخ به آنها به نوعی مشکلات آنها را به نحوی حل نماید. (برای دانلود کلیک کنید)

مدیر بازدید : 252 یکشنبه 24 فروردین 1393 نظرات (0)

پوستر / تکیه گاهی برای جامعه سالم

 


 

چه بسيار كساني كه با يك تذكر متنبه شده، مسير زندگيشان عوض شده است .(سوره الذاريات آيه 55)


برای دریافت تصویر با سایز بزرگ،به روی آن کلیک نمایید.

مدیر بازدید : 262 شنبه 23 فروردین 1393 نظرات (0)

تعداد صفحات : 35

درباره ما
Profile Pic
وبسايت رسمي كانون فرهنگي هنري هجرت شهرستان آمل روستاي هندوكلا در سال 1392 تاسيس گرديده و تا حدودي تمامي اخبار و رويدادها و مطالب اعم از داخلي و خارجي را در خود گنجانده است. اميد است كه زحمات بي دريغ و شبانه روزي اعضاي اين كانون فرهنگي هنري مورد توجه خداوند متعال قرار گيرد. ان شاء الله
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • معرفی

    از انتخاب شما متشکریم.هرگونه نظر،انتقاد،پیشنهاد راجع به این وب سایت و مطالب آن را میتوانید به سامانه پیامک 5000515131 ارسال یا با شماره تماس 01143251145 ارتباط بر قرار کنید.

    آمار سایت
  • کل مطالب : 347
  • کل نظرات : 78
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 21
  • آی پی امروز : 169
  • آی پی دیروز : 34
  • بازدید امروز : 209
  • باردید دیروز : 46
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 386
  • بازدید ماه : 342
  • بازدید سال : 2,153
  • بازدید کلی : 256,505
  • کدهای اختصاصی
    تبادل لینک هوشمند

    تبادل لینک هوشمند

      تبادل لینک هوشمند : برای تبادل لینک ابتدا مارا با عنوان کانون فرهنگی هنری هجرت مسجد حضرت ابوالفضل(ع) شهرستان آمل روستای هندوکلا وآدرس http://hejratamol.rozblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.

      عنوان :
      آدرس :
      کد : کد امنیتیبارگزاری مجدد

      استخاره با قرآن کریم
      کانون هجرت هندوکلا

      مجله نایت پلاس