loading...
کانون فرهنگی هنری هجرت مسجد حضرت ابوالفضل(ع) آمل
رضوان درکایی بازدید : 319 جمعه 22 فروردین 1393 نظرات (1)

تقویت اعتماد به نفس ملی مهمترین دستاورد پیشرفت‌های هسته‌ای/ فعالیتهای ایران در زمینه تحقیق و توسعه هسته‌ای متوقف یا کُند نخواهد شد/ مذاکره کنندگان کشورمان هیچ حرف زوری را نباید از طرف مقابل قبول کنند/ روابط آژانس با ایران باید متعارف و غیرفوق العاده باشد

رضوان درکایی بازدید : 244 پنجشنبه 07 فروردین 1393 نظرات (1)

ملت ایران نشان داد در سایه اتحاد، ایمان و ایستادگی می‌توان دشمن را شکست داد/ همواره یاد دوران دفاع مقدس زنده نگه داشته شود/ برخی بدنبال تخطئه جانفشانی‌های دفاع مقدس و جهت‌گیری امام بزرگوار(ره) هستند:


رضوان درکایی بازدید : 195 سه شنبه 27 اسفند 1392 نظرات (0)

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح روز دوشنبه در دیدار مسئولان و دست اندرکاران اردوهای راهیان نور کشور، ابتکار بازدید از مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس را یک ابتکار الهی و انقلابیِ بسیار شایسته در جهت شناساندن اجزاء برجسته‌ی حادثه‌ی بزرگ و تاریخی دفاع مقدس به مردم و نسل جوان کشور خواندند و تأکید کردند: «فراموشی» و «تحریف» دو آسیب و خطر بزرگی است که در کمین هر حادثه بزرگ تاریخی قرار دارد و نخبگان، فرزانگان و دست اندرکاران عرصه دفاع مقدس، با شناساندن دقیق این ذخیره و گنجینه‌ی فرهنگی، اجازه ندهند این حماسه دستخوش فراموشی و تحریف شود.

رضوان درکایی بازدید : 246 پنجشنبه 22 اسفند 1392 نظرات (0)

نظام اسلامی رونق اقتصادی بدون عدالت اجتماعی را قبول ندارد/ وضع طبقات محروم در هرگونه پیشرفت اقتصادی باید بهبود یابد/ اقتصاد را قوی و مستحکم کنیم تا دشمن مأیوس شود/ اقتصاد مقاومتی نیازمند مدیریت جهادی است/ موانع مزاحم پیش روی فعالان اقتصادی برداشته شود:


رضوان درکایی بازدید : 262 جمعه 16 اسفند 1392 نظرات (0)

«تکیه به مردم و حرکت جهادی» و «بیمناک نشدن از دشمن» جزء وظایف مهم امروز/ مسئولان با جبهه دشمن مرزبندی صریح و شفاف داشته باشند/ اساس ایستادگی و حرکت نظام اسلامی مبتنی بر حفظ فرهنگ اسلامی و انقلابی است

رضوان درکایی بازدید : 199 سه شنبه 06 اسفند 1392 نظرات (3)

تشکیل جلسه سران قوا در حضور رهبر معظم انقلاب/ تشکر رهبر انقلاب از اهتمام روسای قوا/ مردم منتظر اجرای سیاست‌ها هستند هر سه قوه بطور جدی وارد میدان شوند/ گفتمان اقتصاد مقاومتی به یک مطالبه عمومی تبدیل شود ؛

 

در پی ابلاغ سیاستهای کلی اقتصاد مقاومتی، رهبر معظم انقلاب اسلامی، روز گذشته (دوشنبه) در جلسه ای با حضور سران قوا، چگونگی راههای اجرا و تحقق این سیاستها را مورد بررسی قرار دادند.
حضرت آیت الله خامنه ای در ابتدای این جلسه، از اهتمام ویژه روسای قوا در صدور دستور العمل های اجرایی برای پیگیری و تدوین هر چه سریعتر نقشه راه اجرای سیاستهای اقتصاد مقاومتی، قدردانی کردند و گفتند:

رضوان درکایی بازدید : 236 شنبه 03 اسفند 1392 نظرات (2)

در پی ابلاغ سیاست های کلی «اقتصاد مقاومتی» از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی ، رئیس جمهور در نامه ای به ایشان تاکید کرد:دولت در تهیه قوانین و مقررات لازم و تدوین نقشه راه با استفاده از همکاری دیگر قوا از همه فرصت ها بهره خواهد برد و با تقویت فرهنگ جهادی و تبیین اقتصاد مقاومتی ، تلاش و ابتکار همه صاحبنظران ، فعالان اقتصادی ، به ویژه جوانان و نوآوران کارآفرین را به میدان خواهد آورد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت ،متن نامه دکتر روحانی بدین شرح است :

بسم الله الرحمن الرحیم

محضر مبارک رهبر معظم انقلاب اسلامی

حضرت آیت الله خامنه ای مدظله العالی

با حمد و سپاس به درگاه الهی و اهدا سلام و تحیات ، فرصت را مغتنم شمرده تا مراتب تشکر خود و دولت تدبیر و امید ملت شریف ایران را به مناسبت ابلاغ سیاست های کلی «اقتصاد مقاومتی» به حضور جنابعالی ابراز نمایم. این سیاستها که با تاکید مجدد بر سند چشم انداز بیست ساله کشور ، تحقق اقتصاد متکی به دانش و فن آوری ، عدالت بنیان ، درون زا و برون گرا را در دستور کار کشور قرار می دهد و قوای کشور را مامور به زمینه سازی برای نقش آفرینی مردم و همه فعالان اقتصادی می کند ، بهترین چراغ راه دولت تدبیر و امید خواهد بود تا با حمایت رهبری ، پیمان خود با مردم را با قوت و سرعت پیش ببرد و زمینه شکوفایی بیشتر اقتصاد ایران را فراهم سازد.
خدای بزرگ را شاکرم که گام هایی که در شش ماه آغازین کار دولت برداشته شده است ، با توجه به رهنمودهای اقتصاد مقاومتی ، در تاکید بر اقتصاد دانش بینان ، تحرک دیپلماتیک برای رفع موانع از سر راه صادرات کالاها و خدمات ، توسعه پیوندهای راهبردی و گسترش همکاری و مشارکت با کشورهای منطقه و جهان به ویژه همسایگان ، توسعه ظرفیت های تولید نفت و گاز ، رفع موانع از صادرات محصولات پتروشیمی و افزایش صدور فراورده های نفتی و جلوگیری از اقدامات ، فعالیت ها و زمینه های فسادزا ، در جهت این سیاست های کلی بوده و مورد تایید و تاکید صریح رهبری بزرگوار قرار گرفته است.
بی شک با ابلاغ این سیاست ها ، تلاش های گسترده تری باید سامان داده شود. دستگاه ها و بخش های مختلف دولت ، بی درنگ در جهت اجرای این سیاستها موظف به اقدامات مشخص شده اند. دولت در تهیه قوانین و مقررات لازم و تدوین نقشه راه با استفاده از همکاری دیگر قوا از همه فرصت ها بهره خواهد برد و با تقویت فرهنگ جهادی و تبیین اقتصاد مقاومتی ، تلاش و ابتکار همه صاحبنظران ، فعالان اقتصادی ، به ویژه جوانان و نوآوران کارآفرین را به میدان خواهد آورد. ستاد هماهنگی اقتصادی دولت ، نقش ستادی خود را در تحقق اقتصاد مقاومتی ایفا خواهد نمود و در اولین گام ، استفاده از ظرفیت اجرای هدفمند سازی یارانه ها را در جهت افزایش تولید ، اشتغال و بهره وری و ارتقای شاخص های عدالت اجتماعی و تامین امنیت غذا و درمان در دستورکار قرار داده است.
امید واثق دارم که همچون سال 92 ، که با درایت جنابعالی و دعوت از آحاد ملت ایران ، با حضور ملت به سال خلق حماسه سیاسی در صحنه داخلی و خارجی بدل شد، اینک با ابلاغ و اعمال سیاست ها و ایجاد فضای همدلی بیشتر ، به همت همه تلاشگران ، سال 93 ، سال حماسه اقتصادی ، شکسته شدن محدودیت ها و شکوفایی و رونق و رشد پایدار در اقتصاد ایران باشد. بعونه و منه .
والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته
حسن روحانی

رضوان درکایی بازدید : 331 جمعه 02 اسفند 1392 نظرات (0)

 

قابل ذكر است افراد وارسته اگر ملاقاتهايي با فرستادگان امام زمان(عج) و يا خود امام زمان(عج) داشته باشند به طور معمول در زمان حيات خود اعلام نمي كنند. اما از برخي تصميم گيريها در مواقع حساس و يا برخي امدادهاي غيبي در بحرانها، لطف امام زمان(عج) نسبت به آنان بسيار محسوس است. چنان كه از امام راحل(ره) از چندين منبع موثق به طور مستقيم گفته شده است. كه در بعد از ظهر 21 بهمن 1357، رژيم شاه حكومت نظامي اعلام كرد. و وضعيت بسيار بحراني بود و تصميم گيري بسيار مشكل بود. چون اگر مردم به خيابانها مي آمدند، چه بسا بر اساس قانون حكومت نظامي كشتار فراواني رخ مي داد. اما در آن لحظات حساس امام راحل(ره) اتاق را خلوت كردند و پس از مدتي اعلام كردند مردم به خيابانها بريزند. آقاي طالقاني(ره) به جهت خيرخواهي تلفني با امام تماس گرفتند. كه امام از تصميم خود صرف نظر كنند. پس از چندين تماس امام راحل(ره) فرمودند اگر دستور امام زمان(عج) باشد باز هم شما حرفي داريد؟!! در اين هنگام آقاي طالقاني(ره) بهت زده تسليم مي شود و همگي راضي مي شوند. و اتفاقا در همان شب انقلاب اسلامي به پيروزي رسيد.

درباره ما
Profile Pic
وبسايت رسمي كانون فرهنگي هنري هجرت شهرستان آمل روستاي هندوكلا در سال 1392 تاسيس گرديده و تا حدودي تمامي اخبار و رويدادها و مطالب اعم از داخلي و خارجي را در خود گنجانده است. اميد است كه زحمات بي دريغ و شبانه روزي اعضاي اين كانون فرهنگي هنري مورد توجه خداوند متعال قرار گيرد. ان شاء الله
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • معرفی

    از انتخاب شما متشکریم.هرگونه نظر،انتقاد،پیشنهاد راجع به این وب سایت و مطالب آن را میتوانید به سامانه پیامک 5000515131 ارسال یا با شماره تماس 01143251145 ارتباط بر قرار کنید.

    آمار سایت
  • کل مطالب : 347
  • کل نظرات : 78
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 21
  • آی پی امروز : 91
  • آی پی دیروز : 34
  • بازدید امروز : 107
  • باردید دیروز : 46
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 284
  • بازدید ماه : 240
  • بازدید سال : 2,051
  • بازدید کلی : 256,403
  • کدهای اختصاصی
    تبادل لینک هوشمند

    تبادل لینک هوشمند

      تبادل لینک هوشمند : برای تبادل لینک ابتدا مارا با عنوان کانون فرهنگی هنری هجرت مسجد حضرت ابوالفضل(ع) شهرستان آمل روستای هندوکلا وآدرس http://hejratamol.rozblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.

      عنوان :
      آدرس :
      کد : کد امنیتیبارگزاری مجدد

      استخاره با قرآن کریم
      کانون هجرت هندوکلا

      مجله نایت پلاس