loading...
کانون فرهنگی هنری هجرت مسجد حضرت ابوالفضل(ع) آمل
سجاد عبداللهی بازدید : 336 سه شنبه 16 اردیبهشت 1393 نظرات (0)
آنچه که واضح است، رونمایی از موشک بالستیک به هیچ‌وجه نمی‌تواند پیامی مبنی بر تضمین انتقال قدرت درون خاک یک کشور داشته باشد.
به گزارش خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، چندی پیش تلویزیون رسمی "عربستان سعودی"، از فرمان "ملک‌عبدالله"، پادشاه این کشور، به تمامی نیروهای نظامی سعودی برای انجام بزرگ‌ترین رزمایش نظامی در طول تاریخ عربستان خبر داد.

 

روزنامه "البیان"، در گزارشی و به نقل از منابع خبری وابسته به دربار پادشاه عربستان نوشته بود "رزمایش بزرگ سیف عبدالله، که در آن، تمامی شاخه‌های نیروهای مسلح عربستان سعودی، از جمله گارد ملی، نیروهای هوایی، زمینی و دریایی شرکت خواهند داشت، گسترده‌ترین رزمایش نظامی در نوع خود در خاورمیانه به حساب می‌آید".

 

 

تصاویر منتشر شده از رزمایش "سیف‌ عبدالله"


همچنین این روزنامه، از مشارکت بیش از 100 هزار سرباز عربستانی در این رزمایش بزرگ خبر داده بود.

میزان گستردگی این رزمایش و حجم نیروهای حاضر در آن، مسئله‌ای بود که از همان آغاز افکار عمومی را به خود مشغول کرده و این پرسش را با خود به همراه می‌آورد که چرا حاکمان آل‌سعود، دست به برگزاری چنین اقدامی زده‌اند؟

 

در همین زمینه، روزنامه "مراة‌الجزیرة"، در گزارشی به بیان اهداف عربستان از برگزاری این رزمایش پرداخته و نوشت "این رزمایش در حقیقت مقدمه‌چینی برای برکناری ملک عبدالله از قدرت به نفع مقرن بن عبدالعزیز، برادرش است که این تصمیم پس از مذاکرات مستقیم و محرمانه میان فرستادگان بلندپایه آمریکایی با ملک عبدالله اتخاذ شد تا به این وسیله قدرت در عربستان از طریق تضمین روند انتقال قدرت و تحت نظارت مستقل پادشاه عربستان حفظ شود".

 

به این ترتیب، جامعه جهانی و افکار عمومی آماده مشاهده "رزمایش نظامی عربستان" و دریافت پیام این کشور مبنی بر تضمین انتقال قدرت به نسل سوم آل‌سعود شدند!

 

اما با گذشت 2 روز از آغاز برگزاری رزمایش "سیف‌عبدالله"، در سه منطقه از خاک عربستان، و 1 روز مانده به پایان این رزمایش، روزنامه البیان، با انتشار مطلبی، بار دیگر به گمانه‌زنی‌ها درباره اهداف احتمالی این رزمایش، و مخاطبان حقیقی پیام آن، دامن زد.

 

البیان، ضمن اشاره به موفقیت ارتش عربستان در برگزاری بدون نقص این رزمایش، از حضور "میهمانان ویژه‌ای" در رژه پایانی سیف‌عبدالله خبر داده و نوشته بود "مقامات ارشد برخی از کشورهای، از جمله، حمد بن‌عیسی آل‌خلیفه، پادشاه بحرین و همچنین محمد بن‌‍‌زاید، ولیعهد ابوظبی، در این مراسم حضور خواهند داشت".

 

 

لیست میهمانان رژه پایانی رزمایش سیف عبدالله، آنگاه پیچیده‌تر شد، که بنا بر خبر روزنامه البیان، نام "ژنرال شریف"، رئیس ستاد مشترک ارتش پاکستان نیز در آن به چشم می‌خورد.

 

"ژنرال شریف" در رزمایش عربستان

همچنین، "سلمان بن‌عبدالعزیز"، ولیعهد فعلی عربستان، و از رهبران تندرو این کشور، ریاست رژه پایانی این رزمایش را بر عهده داشت؛ امری که پیش‌بینی افکار عمومی، مبنی بر پیام تضمین انتقال قدرت در عربستان توسط این رژه را زیر سئوال می‌برد.

 


این در حالی بود، که همزمان با روز پایانی رزمایش سیف عبدالله، رزمایش دیگری، به نام تمرین مشترک، با حضور نیروهای هوایی "بحرین" و "مصر"، در بحرین آغاز می‌شد.

سجاد عبداللهی بازدید : 245 یکشنبه 14 اردیبهشت 1393 نظرات (0)
کار‌شناس برنامه زنده تلویزیونی در اربیل عراق، به دلیل خستگی زیاد و بی‌خوابی طولانی، هنگام پخش زنده، از حال رفت.
به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از العربیه، انتخابات پارلمانی عراق روز چهارشنبه برگزار شد. شبکه‌های تلویزیونی مختلف در روزهای رقابت‌های انتخاباتی و پس از آن، اقدام به پخش برنامه‌های زنده برای تحلیل روند انتخابات و ترکیب احتمالی پارلمان آینده می‌کردند. 

در این میان برخی کار‌شناسان، فعالان ستادهای انتخاباتی، سیاستمداران و خبرنگاران، روزهای مداوم برای نظارت بر انتخابات ، متحمل بی‌خوابی شدند. 

تلویزیون "روداو" که دفتر آن در اربیل پایتخت اقلیم کردستان عراق است، یکی از همین شبکه‌های تلویزیونی است که به صورت ۲۴ ساعته، تحولات انتخابات را پیگیری می‌کرد. 

این شبکه تلویزیونی پنجشبه میزبان یکی از کار‌شناسان بود. این کار‌شناس، به دلیل خستی زیاد و بی‌خوابی طولانی، هنگام پخش زنده، از حال رفت.


سجاد عبداللهی بازدید : 250 پنجشنبه 21 فروردین 1393 نظرات (0)
قیمت آنلاین_لپ تاپ؛ث
اكثر كاربران كامپيوتر نسبت به داشتن يك لپ‌تاپ به جاي PC علاقه نشان مي‌دهند و از شخصي بودن اين وسيله كه هميشه مي‌تواند آنها را همراهي كند، لذت مي‌برند.
به گزارش دریچه فناوری اطلاعات؛ اكثر كاربران كامپيوتر نسبت به داشتن يك لپ‌تاپ به جاي PC علاقه نشان مي‌دهند و از شخصي بودن اين وسيله كه هميشه مي‌تواند آنها را همراهي كند، لذت مي‌برند.در اين ميان برخي از كاربران براساس سليقه خود به طراحي لپ‌تاپ‌ها و رنگ‌هاي آنها اهميت فراواني مي‌دهند و برخي ديگر به برند آن توجه دارند. اما كنار اين دسته از كاربران افرادي هستند كه تنها براساس كارآيي لپ‌تاپ و مناسب بودن قيمت آن به خريد مي‌پردازند و اهميت چنداني به شكل ظاهري و يا برند آن نمي‌دهند.
اصلي‌ترين مولفه در انتخاب لپ‌تاپ از سوي هر فرد بايد تعيين شود كه اساس آن نيازسنجي است و كاربر بايد با توجه به اينكه كامپيوتر را براي چه كاربردي مي‌خواهد، اقدام به خريد دستگاهي متناسب با نيازش كند.
دومين مولفه در خريد لپ‌تاپ كيفيت خدمات است می توان گفت خدمات پس از فروش مساله‌اي مهم است كه بايد مورد توجه خريداران باشد.  
برند لپ‌تاپ نيز مولفه سومي است كه مي‌توان در هنگام خريد به آن توجه كرد و كارشناسان معتقدند اعتبار شركت‌هاي سازنده لپ‌تاپ مي‌‌تواند ايجاد اعتماد بيشتري براي خريدار كند.
در این روزهای آخر سال بازار کامپیوتر هم ،دچار تب و تاب شده ما در اینجا لیستی از لپ تاپ هایی که خریداران نسبت به انتخاب آنها بیشتر علاقه مند نشان داده اند را در اختیارتان قرار داده ایم تا انتخاب خود را با سایر خریداران محک بزنید.

برند-مدل

قیمت(تومان)

گارانتی

Asus

 

Asus-Nseries-N550JV-i7-8-1T-4G-Win8-Touch

3.900.000

آواژنگ+طلایی لوتوس+عیدی لوتوس

Asus-Kseries-K56CB-i7-6-1T-2G

2,690,000

آوات+ طلایی لوتوس+عیدی لوتوس

Asus-Kseries-K56CB-i5-6-1T-2G

2.430.000

آواژنگ+طلایی لوتوس+عیدی لوتوس

Asus-Xseries-X550LC-i5-4-750-2G-

1.990.000

الماس+طلایی لوتوس+عیدی لوتوس

Asus-Xseries-X550CC-i5-4-750-2G

1.970.000

الماس+طلایی لوتوس+عیدی لوتوس

Lenovo

 

Lenovo-Ideapad-S510-i7-8-1TB-2G

2,210,000

الماس+طلایی لوتوس+عیدی لوتوس

Lenovo-Essential-G500-i7-6-1T-2G

2,120,000

امرتات + طلایی لوتوس+عیدی لوتوس

Acer

 

Acer-Aspire-V3-571G-i5-6-1T-2G

2,010,000

سازگار+طلایی لوتوس+عیدی لوتوس

Acer-Aspire-E1-572-i5-6-1T-2G

1,800,000

سازگار+طلایی لوتوس+عیدی لوتوس

Acer-Aspire-E1-572-i3-4-500-1G

1,360,000

الماس +طلایی لوتوس+عیدی لوتوس

Dell

 

DELL-Inspiron-5537-i7-4-500-2G

2,125,000

آواژنگ+طلایی لوتوس+عیدی لوتوس

Dell-Inspiron-3521-i5-4-1T-2G

1.870.000

آواژنگ+طلایی لوتوس+عیدی لوتوس

سجاد عبداللهی بازدید : 258 چهارشنبه 20 فروردین 1393 نظرات (0)
برای اندروید؛
این نرم افزار Prayer Times به شما کمک می کند، از اوقات شرعی تمام شهرها و استان های کشورمان مطلع شوید.
به گزارش دریچه فناوری اطلاعات؛ در این روزها که بازار سفرهای نوروز داغ است، یکی از نرم افزارهای ضروری برای تمامی افراد در سفرها، برنامه اوقات شرعی و تعیین قبله است. شاید شما به یک شهر یا استانی سفر کرده اید که از اوقات شرعی این شهر یا استان مطلع نیستید، با استفاده از این نرم افزار Prayer Times  به راحتی می توانید از اوقات شرعی مکان مورد نظر خود مطلع شود.

 

ویژگی های نرم افزار: 
- تعيين اوقات شرعی از طريق ليست شهرها و GPS
- پخش اذان در اوقات شرعی
- فعال یا غیر فعال کردن جداگانه پخش اذان برای هر یک از اوقات
- محاسبه اوقات برحسب جدول شيعی و سنی
- جدول اوقات شرعی روزها و ماه های سال
- متن دعای بعد از نماز
- متن دعای روزهای هفته
- دارای منوی عربی و انگليسی
- نمایش رخدادهای مذهبی
- تعیین مسافت و جهت قبله
- تعیین مسافت و جهت مسجد النبی (ص)
- تعیین مسافت و جهت حرم امام علی (ع)
- تعیین مسافت و جهت حرم امام حسین (ع)
- تعیین مسافت و جهت حرم امام رضا (ع)
- به اشتراک گذاشتن اوقات شرعی و رخدادهای مذهبی




قابل اجرا در اندروید 2.1 و بالاتر
حجم نرم افزار: 2.2 مگابایت
سجاد عبداللهی بازدید : 255 دوشنبه 18 فروردین 1393 نظرات (0)
سیستم عامل های آندروید و ویندوزفون و ... از جمله پر کاربردترین سیستم ها هستند. بازی های و سرگرمی های زیادی همه روزه برای این سیستم ها وارد بازار می شود که می توانند ساعت ها وقت شما را به خود مشغول کنند.

به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، سیستم عامل های مختلف دارای برنامه ها و بازی های متفاوت هستند. هر روزه نیز بازی های جدیدی وارد بازار می شود که ویژگی های متفاوتی دارند. در این مطلب جدیدترین بازی های تلفن همراه را که برای سیستم عامل های متفاوت وارد بازار شده است مرور میکنیم.

** بازی راهنمایی نور - آیفون


بازی راهنمایی نور Guide the Light v1.4.0 شما در این بازی پازلی باید گنجینه هایی که گم شده اند را با کمک نورهایی که در بازی تابیده می شود پیدا کنید اما به این راحتی که فکر می کنید نیست چون در این بازی شما برای هر مرحله پازل هایی را باید حل کنید و عنکبوت های غول پیکی که برای شما تله گذاشته اند را از بین ببرید تا بتوانید به آن گنجینه ها برسید این بازی جالب را می توانید بروی گوشی آیفون خود نصب نمایید.

برای دانلود این بازی اینجا را کلیک کنید. 

** سونیک ادونس - سیمبیان


 سونیک دوباره برای کنسول های بازی با سبکی پیشرفته تر عرضه شده است شما در این بازی با سونیکی سرعتی تر و دنیایی فانتزی تر روبه رو میشوید و از گرافیک کارتونی با گیم پلی ساده آن لذت ببرید. این بایز را می توانید بر روی تلفن های همراه با سیستم Belle به راحتی اجرا و بازی کنید. 

برای دانلود این بازی اینجا را کلیک کنید. 

** فرار از غار تاریک - اندروید


بازی فرار از غار تاریک Miner Escape 1.1.8 در این بازی هیجان انگیز شما در یک غار بسیار تاریک و کمی نور بازی می کنید و در این غار تاریک هیولا های عجیب و غریب وجود دارد که می خواهد شما را از بین ببرد شما باید از دست آنها فرار کنید و قلب هایی که در بین راه وجود دارد برای زنده ماندن جمع کنید این بازی قابل نصب بروی گوشی اندروید می باشد.

برای دانلود این بازی اینجا را کلیک کنید.

سجاد عبداللهی بازدید : 228 پنجشنبه 15 اسفند 1392 نظرات (0)
 
«کن راسک» یک کانادایی است که در فاصله سال‌های ۱۹۷۱ تا ۱۹۷۳ به همراه خانواده در ایران زندگی کرده و عکس‌های بسیاری گرفته است...

به گزارش هدانا، «کن راسک» یک کانادایی است که در فاصله سال‌های ۱۹۷۱ تا ۱۹۷۳ به همراه خانواده در ایران زندگی کرده و عکس‌های بسیاری گرفته است. یک ایرانی پس از ۴۰ سال این عکس‌ها را از انبار خانهٔ کن بیرون آورده و آن‌ها را ظاهر کرده است.

کن راسک حدود ۴۰ سال پیش در اداره آب و برق تورنتو کار می‌کرد. در آن سال‌ها ایران اجرای برخی پروژه‌های برق را به شرکت‌های خارجی می‌سپرد. یکی از این آن‌ها همان شرکتی بود که راسک در آن کار می‌کرد. 

به این ترتیب راسک همراه با خانواده به ایران می‌آید. آن زمان سفارتخانه‌هایی همچون سفارت بریتانیا و آمریکا برای خود مدرسه‌هایی داشتند و فرزندانشان در این مدرسه‌ها تحصیل می‌کردند. با این حال کن تصمیم می‌گیرد در سال‌هایی که ایران است فرزندان خود را به جای این مدرسه‌ها، به مدارس خصوصی ایران بفرستد.

هشت صبح ادامه داد: راسک بیش از هزار اسلاید از آن دوران تهیه کرده که در تمام این مدت، آن‌ها را در خانه‌ای قدیمی خارج از شهر تورنتو نگهداری می‌کرد. تعدادی از این عکس ها به تازه گی در دویچه وله منتشر شده است.


سجاد عبداللهی بازدید : 266 جمعه 02 اسفند 1392 نظرات (0)
اَلسَّلامُ عَلَيْكَ یا اَبا الحَسَنِ یا عَلِیَّ بنَ مُحَمَّدٍ اَیُّهَا الهادیِ النِّقِیُّ
پرسمان و موضوعات :
زندگی نامه - امام هادي عليه السلام
چهل حدیث گهربار از امام هادی علیه السلام
کرامات امام هادي عليه السلام
زمینه های جامعه شناختی رفتار سیاسی امام هادی علیه السلام
وضعیت شیعه در دروان امام هادی علیه السلام را تشریح کنید؟
شيعيان امام علی النقی علیه السلام در ايران
چگونگي مواجهه امام هادي علیه السلام با خلفاي عباسي
امام هادي عليه السلام در كلام رهبر معظم انقلاب
عنایت امام هادی عیه السلام به مردم اصفهان
مسیر آمدن امام هادی علیه السلام از مدینه به سامرا
فرهنگی و رسانه مذهبی :
كتاب موبايل چهل حديث نقوی عليه السلام
دانلود کتاب - امام هادی علیه السلام
کتاب شناسی امام هادی علیه السلام
امام روشنایی ها
اشعار و پیامک ویژه امام هادی علیه السلام (شهادت - ولادت )
صوتی ویژه امام هادی علیه السلام ( مداحی - مولودی )
زیارت و توسل به امام هادی علیه السلام
داستان صوتی زندگی امام هادی علیه السلام
فایل های صوتی در محکومیت هتک حرمت امام هادی علیه السلام
بیانات رهبر انقلاب درباره نقش امام هادی علیه السلام در گسترش تشیع
تصاویر ویژه امام هادی علیه السلام ( شهادت - ولادت )
احادیث تصویری از امام نقی علیه السلام
آواتار و امضاهای ویژه ولادت امام هادی علیه السلام
فلش زيباي احادیث امام هادی علیه السلام
همش تو حاشیه ها موندیم از اصل غافل شدیم
ویژه نامه مبارزه با هتاکین امام هادی علیه السلام
نرم افزار مذهبی :
نرم افزار موبایل زندگینامه امام هادی علیه السلام
نرم افزار غدیر در سیره عملی امام هادی علیه السلام
نرم افزار چهل داستان و چهل حديث امام هادی (علیه السلام) - تولید اسک دین
ارسال کارت پستال صوتی امام هادی علیه السلام
سجاد عبداللهی بازدید : 254 پنجشنبه 24 بهمن 1392 نظرات (0)

فواید 35 سال استکبار ستیزی ( قسمت پنجم )

 


 

 

به گزارش  کانون هجرت هندوکلا به نقل از فرهنگ نیوز، پس از انجام توافق ژنو برخی از روشنفکر نمایان سعی نمودند تا در فضای رسانه با ایجاد شبهه در مورد یکی از اصول جمهوری اسلامی یعنی مبارزه «با ظلم و استکبار ستیزی»، اینگونه وانمود نمایند که استکبار ستیزی و بخصوص آمریکا ستیزی فقط برای کشورمان هزینه بر بوده و هیچ منافعی نداشته است؛ آنان سعی نمودند با این روش زمینه را برای کنار گذاشتن این اصل مهم از جمهوری اسلامی فراهم آورند. بر همین اساس کانون هجرت هندوکلا قصد دارد به مناسبت سی و پنجمین سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، تنها 35 نمونه از منافعِ بسیارِ استکبار ستیزی را برشمارد.


 

به ادامه مطلب بروید...

سجاد عبداللهی بازدید : 227 یکشنبه 22 دی 1392 نظرات (0)
در حالیکه دولت باراک اوباما تمام تلاش خود را به کار گرفته است که مانع تصویب تحریم‌های جدید علیه ایران شود رسانه‌های این کشور با فرافکنی در مورد شمار سناتورهای موافق با تحریم‌های جدید و ممانعت از وتوی اوباما این خبر را پررنگ می‌کنند .

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ، آسوشیتدپرس در این باره می‌نویسد :  هم اکنون 59 سناتور آمریکایی حامی طرح تحریم‌های جدید ایران هستند. در همین حال  سی‌ان‌ان به نقل از یک مشاور مجلس سنا ادعا می‌کند که  رقم غیررسمی حامیان تحریم، 77 نفر است. 

در گزارش آسوشیتدپرس آمده است:  تعداد حمایت کنندگان از طرح تحریم های آمریکا با در نظر گرفتن سناتور رابرت منندز  از ایالت نیو جرسی و پیشنهاد دهنده آن به 59 نفر رسیده است. 
پنی یانگ نانس مدیر اجرایی زنان نگران در مورد آمریکا با ارسال نامه ای از سناتورها به سبب حمایت از طرح تحریم های ایران تشکر کرد.
در این نامه ادعا شده است :« تحریم های قبلی ایران که کنگره تصویب کرد مقامات ایران را پای میز مذاکره آورد. این تحریم ها آنها را پای میز مذاکره نگه داشته است. در حالی که دولت آمریکا برای دستیابی به توافق نهایی تلاش می کند ، ما باید به فشارهای خود ادامه دهیم. این طرح با تلاش های دیپلماتیک دولت آمریکا مطابقت دارد زیرا فقط در صورت شکست مذاکرات یا اگر ایران توافق موقت را نقض کند،  تحریم های بیشتر اجرا می شود.با وجود این ، ما به سبب امنیت اسرائیل و سراسر خاورمیانه نباید اهمال کنیم.»
اگر چهل و سه یا همه چهل و پنج نماینده جمهوریخواه حمایت خود را از طرح تحریم ها اعلام کنند که تقریبا حمایت همه جمهوریخواهان محسوب می شود و حمایت آشکار شانزده دموکرات نیز وجود داشته باشد ، بقیه دموکرات ها در وضعی بد قرار می گیرند. دموکرات ها می گویند اگر پای رای گیری در میان باشد ، از این طرح حمایت می کنند ولی همراه با هم از این طرح حمایت نمی کنند.
 بر اساس قوانین موجود، در صورتی که 67 سناتور به طرحی رای مثبت بدهند، رئیس‌جمهور نمی‌تواند آن طرح را وتو کند.
درباره ما
Profile Pic
وبسايت رسمي كانون فرهنگي هنري هجرت شهرستان آمل روستاي هندوكلا در سال 1392 تاسيس گرديده و تا حدودي تمامي اخبار و رويدادها و مطالب اعم از داخلي و خارجي را در خود گنجانده است. اميد است كه زحمات بي دريغ و شبانه روزي اعضاي اين كانون فرهنگي هنري مورد توجه خداوند متعال قرار گيرد. ان شاء الله
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • معرفی

    از انتخاب شما متشکریم.هرگونه نظر،انتقاد،پیشنهاد راجع به این وب سایت و مطالب آن را میتوانید به سامانه پیامک 5000515131 ارسال یا با شماره تماس 01143251145 ارتباط بر قرار کنید.

    آمار سایت
  • کل مطالب : 347
  • کل نظرات : 78
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 21
  • آی پی امروز : 134
  • آی پی دیروز : 34
  • بازدید امروز : 158
  • باردید دیروز : 46
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 335
  • بازدید ماه : 291
  • بازدید سال : 2,102
  • بازدید کلی : 256,454
  • کدهای اختصاصی
    تبادل لینک هوشمند

    تبادل لینک هوشمند

      تبادل لینک هوشمند : برای تبادل لینک ابتدا مارا با عنوان کانون فرهنگی هنری هجرت مسجد حضرت ابوالفضل(ع) شهرستان آمل روستای هندوکلا وآدرس http://hejratamol.rozblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.

      عنوان :
      آدرس :
      کد : کد امنیتیبارگزاری مجدد

      استخاره با قرآن کریم
      کانون هجرت هندوکلا

      مجله نایت پلاس