loading...
کانون فرهنگی هنری هجرت مسجد حضرت ابوالفضل(ع) آمل
مدیر بازدید : 205 پنجشنبه 01 اسفند 1392 نظرات (0)

به گزارش روابط عمومی کانون هجرت هندوکلا حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی با ابلاغ سیاست‌های كلی «اقتصاد مقاومتی» بر اساس بند یك اصل ۱۱۰ قانون اساسی كه پس از مشورت با مجمع تشخیص مصلحت نظام تعیین شده است، تأكید كردند: پیروی از الگوی علمی و بومی برآمده از فرهنگ انقلابی و اسلامی، عامل شكست و عقب نشینی دشمن در جنگ تحمیلی اقتصادی علیه ملت ایران خواهد شد، همچنین اقتصاد مقاومتی خواهد توانست در بحران‌های رو به افزایش جهانی، الگویی الهام‌بخش از نظام اقتصادی اسلام را عینیت بخشد و زمینه و فرصت مناسب را برای نقش آفرینی مردم و فعالان اقتصادی در تحقق حماسه اقتصادی فراهم كند.

سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی ابلاغ شده توسط مقام معظم رهبری به شرح ذیل می باشد :

به ادامه مطلب بروید...

rezvan بازدید : 246 پنجشنبه 01 اسفند 1392 نظرات (0)

 

ما اين فوائد را تحت عنوان كلي «او بسان خورشيد در پس ابر است»، مي‌آوريم و اين فوائد همگي بيانگر حقيقت اين تشبيه است. در احاديث متعدد و گوناگوني كه در زمينه حكمت و فايده وجود امام عليه‌السلام در دوارن غيبت به ما رسيده، تعبير بسيار پر معني و جالبي در يك عبارت كوتاه ديده مي‌شود كه مي‌تواند كليدي باشد براي گشودن اين رمز بزرگ. و آن اينكه پيامبر اكرم صلي الله عليه و آله در پاسخ اين پرسش كه وجود حضرت بقيةالله ارواحنا فداه در عصر غيبت، چه فايده‌اي دارد، فرمود:


      «ايْ وَالذي بَعَثني بِالنبوه اِنَّهُمْ لَيَنْتَفِعُونَ به وَ يَستَضيئونَ بِنُور و لايَتِهِ في غَيْبَتهِ كَاْنتفاع الناسِ بالشَّمشِ وَ اِنْ جَلّلَهَا السحاب»؛ (بجار الانوار، 52/93، به نقل از كمال الدين شيخ صدوق)
      [آري سوگند بخدائي كه مرا به نبوت برگزيد، مردم از او منتفع مي‌شوند، و از نور ولايتش در دوران غيبتش بهره مي‌گيرند، همانگونه كه از خورشيد بهنگام قرار گرفتن پشت ابرها بهره مي‌برند]


      براي فهم اين كليد رمز، نخست بايد نقش خورشيد را بطور كلي، و به هنگامي كه چهره تابناكش پشت ابرها پنهان مي گردد، دريابيم.
      خورشيد داراي دو نوع نورافشاني است: نور افشاني آشكار و نورافشاني مخفي، يا به تعبير ديگر نورافشاني مستقيم و نورافشاني غير مستقيم.


      در نور افشاني آشكار، اشعه آفتاب به خوبي ديده مي‌شود، هر چند قشر ضخيم هوا كه اطراف كره‌زمين را پوشانيده، همانند يك شيشه ضخيم كار مي‌كند، شيشه‌اي كه از شدت تابش آفتاب مي‌كاهد و آن را قابل تحمل مي‌سازد، نور آفتاب را تصفيه مي‌كند و شعاعهاي مرگبارش را خنثي و بي اثر مي‌سازد، ولي به هر حال مانع از تابش مستقيم آفتاب نيست. ولي در تابش غير مستقيم، ابرها هماننند يك شيشه مات، نور مستقيم خورشيد را گرفته پخش مي‌كنند.

مدیر بازدید : 232 چهارشنبه 30 بهمن 1392 نظرات (0)

انسان ۲۵۰ ساله | امام جواد علیه السلام، نشانه مقاومت


 


 

 

انسان ۲۵۰ ساله | امام جواد علیه السلام، نشانه مقاومت

بیانات امام خامنه ای (حفظه الله) درباره زندگی سیاسی ائمه اطهار علیهم السلام

 

مدیر بازدید : 259 چهارشنبه 30 بهمن 1392 نظرات (0)

به گزارش روابط عمومی کانون هجرت هندوکلا به نقل از فرهنگ نیوز : شاید دیگر به دیدن تصاویر و فیلم هایش عادت کرده باشیم.

جنایاتی که هر روز بر شدت و قساوتش افزوده می شود و عکس العملی از هیچ نهادی شنیده نمی شود.نهادها

و سازمانهایی که خود را مدافع حقوق بشر می دانند در خواب عمیقی فرو رفته اند یا خود را به خواب زده اند.


با جستجویی در اینترنت هر روز تصاویر و فیلم های هولناک تری مشاهده می شود و این یعنی بر باطل خود استوار بودن. این جنایتکاران، سعی می کنند در تهیه فیلم ها از نمادهای اسلامی همچون ذکر الله اکبر و آیات قرآنی سوء استفاده نمایند تا برای جنایاتشان توجیهی داشته باشند. شناخت سنگدلی و بی رحمی تکفیری ها نیاز به داشتن ایمان ندارد. بلکه هر انسان آزاده ای در هر کجای دنیا این جنایات را در محکمه عدل و انصاف محکوم می کند.



در فیلمی که مشاهده می کنید : تکفیری ها راه مواصلاتی عراق به سمت سوریه را به بهانه ممانعت از امداد رسانی به حامیان نظام سوریه بسته اند. آنها ضمن توقف وسائل نقلیه، با ذکر سؤالاتی از قبیل تعداد رکعت های هر نماز و ... پی می برند که آنها از فرقه نصیریه (یکی از فرقه های نزدیک به شیعیان) هستند. لذا آنها را به ضرب گلوله به قتل می رسانند. یکی از تروریستها پس از قتل این سه راننده می گوید: "نوری مالکی (نخست وزیر عراق) و هوادارانش و کسانی که مدعی هستند  جاده های بین المللی بغداد، دمشق و امان را امن کرده اند، ببینند .. این هم امنیت." سپس جنازه این سه نفر را برای درس عبرت آویزان می کنند.

 



دانلود فیلم

مدیر بازدید : 203 سه شنبه 29 بهمن 1392 نظرات (0)

اینفوگرافیك | استكبار را بشناسید


 

 

رهبر انقلاب اسلامی در دیدار ۵۰ هزار فرمانده بسیج با تشریح ویژگی‌های استكبار، بر شناخت خصوصیات آن برای تنظیم رفتار و مقابله خردمندانه با آن تاكید كردند. در این اینفوگرافیك خصوصیات استكبار در بیانات ایشان در این دیدار مرور شده است.

برای دریافت اینفوگرافیک به روی آن کلیک نمایید

مدیر بازدید : 219 سه شنبه 29 بهمن 1392 نظرات (0)

فواید 35 سال استکبار ستیزی ( قسمت ششم/پایانی )

 


 

 

به گزارش کانون هجرت هندوکلا به نقل از فرهنگ نیوز، پس از انجام توافق ژنو برخی از روشنفکر نمایان سعی نمودند تا در فضای رسانه با ایجاد شبهه در مورد یکی از اصول جمهوری اسلامی یعنی مبارزه «با ظلم و استکبار ستیزی»، اینگونه وانمود نمایند که استکبار ستیزی و بخصوص آمریکا ستیزی فقط برای کشورمان هزینه بر بوده و هیچ منافعی نداشته است؛ آنان سعی نمودند با این روش زمینه را برای کنار گذاشتن این اصل مهم از جمهوری اسلامی فراهم آورند. بر همین اساس این کانون قصد دارد به مناسبت سی و پنجمین سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، تنها 35 نمونه از منافعِ بسیارِ استکبار ستیزی را برشمارد.


 

مدیر بازدید : 253 یکشنبه 27 بهمن 1392 نظرات (1)

به گزارش روابط عمومی کانون هجرت هندوکلا به نقل از فرهنگ نیوز، دکتر محمدحسن شجاعی فرد، استاد دانشگاه و رئیس دانشکده مهندسی خودرو دانشگاه علم و صنعت، برخلاف رشته تحصیلی خود ازجمله افرادی است که سابقه اجرایی و مطالعاتی قابل توجهی نیز درحوزه های فرهنگ و اندیشه دارد. وی که کتاب «مناظره دکتر و شیخ» را برای روشنگری در خصوص مفاهیم اشتباه به کار گرفته شده توسط برادران اهل سنت نوشته است، نظرات مفیدی در خصوص افزایش جمعیت و نوع رابطه شیعیان و اهل تسنن دارد.

************

بخشی از مصاحبه با دکتر محمد حسن شجاعی فرد / نویسنده کتاب "مناظره دکتر وشیخ "

 

ضرورت توجه به موضوع جمعیت چیست و دیگر کشورها برای کنترل جمعیتشان چه کرده اند؟

هرم جمعیت در هر کشوری کاملا باید حساب شده باشد. این هرم باید آرايشش به گونه ای باشد که آنهایی که سنشان بالا می رود به تدریج مشخص باشند و این قاعده هرم آن وضعیت تحمل بالای هرم را داشته باشد و نوعا آن بخش کارا و فعالی که می تواند بدنه هرم را تحمل کند

به ادامه مطلب رجوع کنید...

مدیر بازدید : 271 جمعه 25 بهمن 1392 نظرات (0)

 

به گزارش روابط عمومی کانون هجرت هندوکلا رهبر انقلاب در دیدارها و پیام‌های گوناگون موضوعات مختلفی را برای فیلمسازی به اهالی سینما پیشنهاد كرده‌اند كه پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR در این اینفوگرافیك به مرور آنها پرداخته است.

برای دانلود اینفوگرافیک بر روی آن کلیک نمایید...خیلی زیباست.

تعداد صفحات : 35

درباره ما
Profile Pic
وبسايت رسمي كانون فرهنگي هنري هجرت شهرستان آمل روستاي هندوكلا در سال 1392 تاسيس گرديده و تا حدودي تمامي اخبار و رويدادها و مطالب اعم از داخلي و خارجي را در خود گنجانده است. اميد است كه زحمات بي دريغ و شبانه روزي اعضاي اين كانون فرهنگي هنري مورد توجه خداوند متعال قرار گيرد. ان شاء الله
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • معرفی

    از انتخاب شما متشکریم.هرگونه نظر،انتقاد،پیشنهاد راجع به این وب سایت و مطالب آن را میتوانید به سامانه پیامک 5000515131 ارسال یا با شماره تماس 01143251145 ارتباط بر قرار کنید.

    آمار سایت
  • کل مطالب : 347
  • کل نظرات : 78
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 21
  • آی پی امروز : 68
  • آی پی دیروز : 34
  • بازدید امروز : 75
  • باردید دیروز : 46
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 252
  • بازدید ماه : 208
  • بازدید سال : 2,019
  • بازدید کلی : 256,371
  • کدهای اختصاصی
    تبادل لینک هوشمند

    تبادل لینک هوشمند

      تبادل لینک هوشمند : برای تبادل لینک ابتدا مارا با عنوان کانون فرهنگی هنری هجرت مسجد حضرت ابوالفضل(ع) شهرستان آمل روستای هندوکلا وآدرس http://hejratamol.rozblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.

      عنوان :
      آدرس :
      کد : کد امنیتیبارگزاری مجدد

      استخاره با قرآن کریم
      کانون هجرت هندوکلا

      مجله نایت پلاس