loading...
کانون فرهنگی هنری هجرت مسجد حضرت ابوالفضل(ع) آمل
مدیر بازدید : 227 چهارشنبه 07 اسفند 1392 نظرات (0)

همیشه برای کودکان آموزش همراه با بازی و هیجان جذاب است و یکی از راه های برقراری ارتباط با کودکان و جذب کودکان نیز استفاده از بازی های جالب و سرگرم کننده می باشد.در این پست تعدادی بازی زیبای آموزشی برایتان قرار می دهیم.پیشنهاد میکنیم این بازی هارا از دست ندهید.

 

بازی اسلامی

جهت دریافت هر یک از بازی ها بر روی بازی مورد نظرتان کلیک نمایید

۱-پیدا کردن تفاوت های دو تصویر

۲-پیدا کردن تصاویر مشابه

۳-آموزش نام ائمه با توجه به مشخصاتشان

۴-غذاهای حلال

۵-میوه های قرآنی

۶-یافتن صفت های خوب  از بد

۷-آموزش نماز

۹-آموزش اوقات شرعی

۱۰-نقاشی

۱۱-پازل مذهبی

۱۲-آموزش سوره هایی از قرآن

۱۳-صفات خدا و معنی آن انتخاب تصاویر یکسان

۱۴-معنی صفات خدا

۱۵-آموزش وضو گرفتن

۱۶-جنگ های اسلام

۱۷-اسامی پیامبران با توجه به داستان هایشان

رضوان درکایی بازدید : 199 سه شنبه 06 اسفند 1392 نظرات (3)

تشکیل جلسه سران قوا در حضور رهبر معظم انقلاب/ تشکر رهبر انقلاب از اهتمام روسای قوا/ مردم منتظر اجرای سیاست‌ها هستند هر سه قوه بطور جدی وارد میدان شوند/ گفتمان اقتصاد مقاومتی به یک مطالبه عمومی تبدیل شود ؛

 

در پی ابلاغ سیاستهای کلی اقتصاد مقاومتی، رهبر معظم انقلاب اسلامی، روز گذشته (دوشنبه) در جلسه ای با حضور سران قوا، چگونگی راههای اجرا و تحقق این سیاستها را مورد بررسی قرار دادند.
حضرت آیت الله خامنه ای در ابتدای این جلسه، از اهتمام ویژه روسای قوا در صدور دستور العمل های اجرایی برای پیگیری و تدوین هر چه سریعتر نقشه راه اجرای سیاستهای اقتصاد مقاومتی، قدردانی کردند و گفتند:

مدیر بازدید : 294 دوشنبه 05 اسفند 1392 نظرات (2)

بمناسبت نزدیک شدن به پایان سال و ورود به سال جدید و به یاد دهه شصت تصاویر خاطره انگیز از آن دوران نمایش داده میشود به یاد داشته باشیم که جنگ آسان نیست ، هیچ گاه آسان نبوده و جنگ هشت ساله ای که ما داشتیم یکی از سخت ترین جنگ های تمام دوران ها بوده ، چه رشادت ها ایثارها جانفشانی ها که ندیدم چقدر همبستگی و محبت و یک دستی موج میزد با اینکه شرایط کشور و زندگی مردم سخت بود ولی همه دل زنده بودند با اینکه جوان های مملکت در جبهه جنگی نابرابر شهید میشدند بوی زندگی مشام ادم را سیر میکرد کسی خسته از مهر و محبت و عشق ورزیدن نبود ان دوره نهایتا به اتمام رسید و گذار به سبک نوین زندگی آغاز شد تغییرات به سرعت اتفاق افتاد  دیگه خبری از ان یک دستی نیست فاصله طبقاتی موج میزند ماشین های لوکس کمیاب دنیا تو ایران هزار هزار تا با دلار زیرمیزی وارد میشه کسی حاضر به گرفتن دست دیگری نیست مگه توش پول باشه همه دلال شدند عاشق ملک و زمین سه هزار سه هزار دزدی میکنند کسی به فکر آیندگان نیست گویی آخر الزمان است و همه چی باید مصرف و نابود بشه ... باور نمیشه چقدر زود عوض شدیم چقدر زود ...
البته باید امیدوار به دولت تدبیر و امید باشیم و خوشبختانه نشانه خوبی نیز از روزهای بهتر دیده میشود

  

 

 اکنون برای لجظه ای هم شده بریم به اون دوران ؛ دوره سختی بود ولی آدماش با هم خوب بودند

 

  www.ROZANEHONLINE.com

 

 روایت فقر در زندگی دهه شصتی‌ها

 

 


 

 

  www.ROZANEHONLINE.com

 

 زندگی در زیر موشک باران تهران

 

به ادامه مطلب رجوع کنید...

مدیر بازدید : 246 یکشنبه 04 اسفند 1392 نظرات (0)

در این مجموعه از صوت های استاد حاج آقای قرائتی بدین موضوع پرداخته شده است که عزاداری عملی مستحبی است و نباید به انجام واجبات لطمه ای وارد کند به خصوص نماز اول وقت دارای اهمیت ویژه ای در این باب می باشد . اشاره به روایتی که گریه کردن نباید شما را فریب دهد، عده ای ممکن است زیاد هم گریه کنند و حتی لخت هم بشوند و با شدت سینه زنی هم کنند ولی قلب شان تقوا نداشته باشد. نباید به ظاهر نگاه کرد باید دید او در عملش چقدر تقوا دارد. و هم چنین ایشان به سخنرانان هشدار دادند که به وسیله بزرگ جلوه دادن موضوع گریه، به مردم مجوز گناه ندهند.


 

گریه زیاد ، نشان انسان خوب بودن نیست

مجوز گناه ندهید

نماز اول وقت

 

مدیر بازدید : 217 شنبه 03 اسفند 1392 نظرات (0)

در آموزش های قبلی به برخی از حملات پرداختیم و نحوه پیشگیری از این حملات را ارئه کردیم و به یکی از ویژگی های ایمیل که امنیت شما را بالا می برد پرداختیم. اکنون به برخی نکات که باید قبل از استفاده از اینترنت بدانید می پردازیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا، به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ در آموزش های قبلی به برخی از حملات پرداختیم و نحوه پیشگیری از این حملات را ارئه کردیم و به یکی از ویژگی های ایمیل که امنیت شما را بالا می برد پرداختیم. اکنون به برخی نکات که باید قبل از استفاده از اینترنت بدانید می پردازیم.

 
 
تعداد بسیار زیادی از کاربران اینترنت را افرادی تشکیل می دهند که فاقد مهارت های خاصی در زمینه فن آوری اطلاعات بوده و از امکانات حمایتی مناسبی نیز برخوردار نمی باشند. سیستم های اینگونه کاربران دارای استعداد لازم به منظور انواع تهاجمات بوده و بطور غیر مستقیم شرایط مناسبی را برای مهاجمان به منظور نیل به اهداف مخرب آنان، فراهم می نمایند. بر اساس گزارشات متعددی که در چندین ماه اخیر منتشر شده است، تعداد حملات و آسیب پذیری اینگونه  سیستم ها، بطرز کاملا" محسوسی افزایش یافته  است. علت این امر را می توان در موارد زیر جستجو نمود.
تعداد بسیاری از تنظیمات پیش فرض کامپیوترها، غیر ایمن می باشد.
کشف نقاط آسیب پذیر جدید در فاصله بین زمانی که کامپیوتر تولید و پیکربندی می گردد و تنظیماتی که اولین مرتبه توسط کاربر  انجام می شود.
در مواردی که ارتقاء یک نرم افزار از طریق رسانه های ذخیره سازی نظیر CD و یا DVD  انجام می شود، همواره این احتمال وجود خواهد داشت که ممکن است نقاط آسیب پذیر جدیدی نسبت به زمانی که نرم افزار بر روی رسانه مورد نظر مستقر شده است، کشف شده باشد.
مهاجمان دارای آگاهی لازم در خصوص دامنه های آدرس های IP از نوع Dial-up و یا Broadband بوده و آنان را بطور مرتب پویش می نمایند.
کرم های بسیار زیادی بطور مرتب و پیوسته بر روی اینترنت در حال فعالیت بوده تا کامپیوترهای آسیب پذیر را شناسائی نمایند.
با توجه به موارد فوق، متوسط زمان لازم به منظور یافتن کامپیوترهای آسیب پذیر در برخی  شبکه های کامپیوتر به مرز دقیقه رسیده است. 
توصیه های استاندارد به کاربران خانگی، Download  و نصب Patch های نرم افزاری در اسرع وقت و پس از اتصال یک کامپیوتر جدید بر روی اینترنت است. فرآیند فوق، با توجه به این که مهاجمان به صورت دائم اقدام به پویش و یافتن قربانیان خود می نمایند، ممکن است در موارد متعددی توام با موفقیت کامل نگردد. 
 
 
به منظور حفاظت کامپیوترها قبل از اتصال به اینترنت و نصب هر یک از Patch های مورد نیاز، موارد زیر پیشنهاد می گردد.
در صورت امکان، کامپیوتر جدید را از طریق یک فایروال شبکه ای ( مبتنی بر سخت افزار )  و یا روتر فایروال به شبکه متصل نمائید.
یک فایروال شبکه ای و یا روتر فایروال، سخت افزاری است که کاربران می توانند آن را بین کامپیوترهای موجود در یک شبکه و دستگاههای  Broadband نظیر مودم کابلی و یا DSL نصب نمایند. با بلاک نمودن امکان دستیابی به کامپیوترهای موجود بر روی یک شبکه محلی از طریق اینترنت، یک فایروال سخت افزاری قادر به ارائه یک سطح حفاظتی مناسب برای کاربران در خصوص دریافت و نصب patch های نرم افزاری ضروری خواهد بود. 
در صورتی که قصد اتصال کامپیوتر خود به اینترنت را از طریق یک فایروال و یا روتری با پتانسیل NAT:Netwoirk Address Translation، داشته باشید و یکی از موارد  زیر درست باشد.
الف ) ماشین جدید تنها کامپیوتر متصل شده به شبکه محلی از طریق فایروال است.
ب ) سایر ماشین های متصل شده به شبکه محلی پشت فایروال نسبت به نصبpatch های مورد نیاز بهنگام بوده و بر روی آنان کرم ها و یا ویروس هائی وجود ندشته باشد، ممکن است به وجود یک فایروال نرم افزاری نیاز نباشد.
در صورت امکان ، از فایروال نرم افزاری همراه کامپیوتر نیز استفاده نمائید.
در صورتی که سیستم عامل نصب شده بر روی کامپیوتر شما دارای یک فایروال نرم افزاری از قبل تعبیه شده می باشد، پیشنهاد می گردد  آن را فعال نموده تا امکان اتصال سایرین به شما وجود نداشته باشد. همانگونه که اشاره گردید، در صورتی که کامپیوتر شما از طریق یک فایروال به شبکه متصل است و تمامی کامپیوترهای موجود در شبکه محلی نسبت به نصب هر یک از Patch های مورد نیاز  بهنگام شده می باشند، این مرحله می تواند اختیاری باشد. علیرغم موضوع فوق، در بخشی از استراتژی "دفاع در عمق " به این موضوع اشاره شده است که بهتر است فایروال نرم افزاری ارائه شده همراه سیستم عامل، همواره فعال گردد.  در صورتی که سیستم عامل موجود برروی کامپیوتر شما دارای یک فایروال نرم افزاری از قبل تعبیه شده نمی باشد، می توان یک نرم افزار فایروال مناسب را تهیه نمود. پیشنهاد می گردد که اینگونه نرم افزارها از طریق رسانه های ذخیره سازی نظیر CD و یا DVD نصب گردند. (در مقابل اتصال به یک شبکه و دریافت نرم افزار مورد نیاز از یک کامپیوتر حفاظت نشده ) در غیر اینصورت همواره این احتمال وجود خواهد داشت که کامپیوتر شما قبل از اینکه قادر به دریافت  و نصب اینچنین نرم افزارهائی گردد، مورد تهاجم واقع شود.
غیر فعال نمودن سرویس های غیرضروری نظیر "اشتراک فایل و چاپگر"
 اکثر سیستم های عامل به صورت پیش فرض پتانسیل "اشتراک فایل و چاپ " را فعال نمی نمایند. در صورتی که شما سیستم خود را به یک سیستم عامل جدید ارتقاء داده اید و کامپیوتر دارای گزینه فعال "اشتراک فایل و چاپ " می باشد، بدیهی است که سیستم عامل جدید نیز این گزینه را فعال نماید. سیستم عامل جدید ممکن است دارای نقاط آسیب پذیری باشد که شما آنان را در  نسخه قبلی سیستم عامل مربوطه از طریق نصب تمامی patchهای مورد نیاز، برطرف کرده باشید و در سیستم عامل جدید این وضعیت وجود ندارد. برای حل مشکل فوق پیشنهاد می گردد قبل از ارتقاء سیستم عامل، پتانسیل "اشتراک فایل و چاپ " را غیر فعال نموده و در ادامه فرآیند ارتقاء را انجام دهید. پس از ارتقاء سیستم و نصب Patch های مورد نیاز، می توان در صورت ضرورت اقدام به فعال نمودن پتانسیل "اشتراک فایل و چاپ " نمود.
دریافت و نصب patch های مورد نیاز 
پس از ایمن سازی کامپیوتر در مقابل حملات با استفاده از فایروال های سخت افزاری و یا نرم افزاری و غیر فعال نمودن پتانسیل "اشتراک فایل و چاپ "، می توان با اطمینان بیشتری سیستم خود را به منظور دریافت و نصب patch های مورد نیاز به شبکه متصل نمود. به منظور دریافت patch های نرم افزاری، توصیه می گردد که حتما" از  سایت های ایمن و مطمئن ( وب سایت تولید کنندگان ) استفاده گردد. بدین ترتیب احتمال این که یک مهاجم قادر به دستیابی سیستم شما از طریق برنامه هائی موسوم به  Trojan گردد، کاهش می یابد.
رضوان درکایی بازدید : 236 شنبه 03 اسفند 1392 نظرات (2)

در پی ابلاغ سیاست های کلی «اقتصاد مقاومتی» از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی ، رئیس جمهور در نامه ای به ایشان تاکید کرد:دولت در تهیه قوانین و مقررات لازم و تدوین نقشه راه با استفاده از همکاری دیگر قوا از همه فرصت ها بهره خواهد برد و با تقویت فرهنگ جهادی و تبیین اقتصاد مقاومتی ، تلاش و ابتکار همه صاحبنظران ، فعالان اقتصادی ، به ویژه جوانان و نوآوران کارآفرین را به میدان خواهد آورد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت ،متن نامه دکتر روحانی بدین شرح است :

بسم الله الرحمن الرحیم

محضر مبارک رهبر معظم انقلاب اسلامی

حضرت آیت الله خامنه ای مدظله العالی

با حمد و سپاس به درگاه الهی و اهدا سلام و تحیات ، فرصت را مغتنم شمرده تا مراتب تشکر خود و دولت تدبیر و امید ملت شریف ایران را به مناسبت ابلاغ سیاست های کلی «اقتصاد مقاومتی» به حضور جنابعالی ابراز نمایم. این سیاستها که با تاکید مجدد بر سند چشم انداز بیست ساله کشور ، تحقق اقتصاد متکی به دانش و فن آوری ، عدالت بنیان ، درون زا و برون گرا را در دستور کار کشور قرار می دهد و قوای کشور را مامور به زمینه سازی برای نقش آفرینی مردم و همه فعالان اقتصادی می کند ، بهترین چراغ راه دولت تدبیر و امید خواهد بود تا با حمایت رهبری ، پیمان خود با مردم را با قوت و سرعت پیش ببرد و زمینه شکوفایی بیشتر اقتصاد ایران را فراهم سازد.
خدای بزرگ را شاکرم که گام هایی که در شش ماه آغازین کار دولت برداشته شده است ، با توجه به رهنمودهای اقتصاد مقاومتی ، در تاکید بر اقتصاد دانش بینان ، تحرک دیپلماتیک برای رفع موانع از سر راه صادرات کالاها و خدمات ، توسعه پیوندهای راهبردی و گسترش همکاری و مشارکت با کشورهای منطقه و جهان به ویژه همسایگان ، توسعه ظرفیت های تولید نفت و گاز ، رفع موانع از صادرات محصولات پتروشیمی و افزایش صدور فراورده های نفتی و جلوگیری از اقدامات ، فعالیت ها و زمینه های فسادزا ، در جهت این سیاست های کلی بوده و مورد تایید و تاکید صریح رهبری بزرگوار قرار گرفته است.
بی شک با ابلاغ این سیاست ها ، تلاش های گسترده تری باید سامان داده شود. دستگاه ها و بخش های مختلف دولت ، بی درنگ در جهت اجرای این سیاستها موظف به اقدامات مشخص شده اند. دولت در تهیه قوانین و مقررات لازم و تدوین نقشه راه با استفاده از همکاری دیگر قوا از همه فرصت ها بهره خواهد برد و با تقویت فرهنگ جهادی و تبیین اقتصاد مقاومتی ، تلاش و ابتکار همه صاحبنظران ، فعالان اقتصادی ، به ویژه جوانان و نوآوران کارآفرین را به میدان خواهد آورد. ستاد هماهنگی اقتصادی دولت ، نقش ستادی خود را در تحقق اقتصاد مقاومتی ایفا خواهد نمود و در اولین گام ، استفاده از ظرفیت اجرای هدفمند سازی یارانه ها را در جهت افزایش تولید ، اشتغال و بهره وری و ارتقای شاخص های عدالت اجتماعی و تامین امنیت غذا و درمان در دستورکار قرار داده است.
امید واثق دارم که همچون سال 92 ، که با درایت جنابعالی و دعوت از آحاد ملت ایران ، با حضور ملت به سال خلق حماسه سیاسی در صحنه داخلی و خارجی بدل شد، اینک با ابلاغ و اعمال سیاست ها و ایجاد فضای همدلی بیشتر ، به همت همه تلاشگران ، سال 93 ، سال حماسه اقتصادی ، شکسته شدن محدودیت ها و شکوفایی و رونق و رشد پایدار در اقتصاد ایران باشد. بعونه و منه .
والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته
حسن روحانی

محمد حسن زاده بازدید : 220 جمعه 02 اسفند 1392 نظرات (0)

مجموعه گزیده بیانات مقام معظم رهبری الامام خامنه ای (حفظه الله) پیرامون اقتصاد مقاومتی

هدف فشار اقتصادی دشمن جدا كردن مردم از نظام اسلامی است

ما چند سال پيش «اقتصاد مقاومتى» را مطرح كرديم. همه‌ى كسانى كه ناظر مسائل گوناگون بودند، ميتوانستند حدس بزنند كه هدف دشمن، فشار اقتصادى بر كشور است. معلوم بود و طراحى‌ها نشان ميداد كه اينها ميخواهند بر روى اقتصاد كشور متمركز شوند. اقتصاد كشور ما براى آنها نقطه‌ى مهمى است. هدف دشمن اين بود كه بر روى اقتصاد متمركز شود، به رشد ملى لطمه بزند، به اشتغال لطمه بزند، طبعاً رفاه ملى دچار اختلال و خطر شود، مردم دچار مشكل شوند، دلزده بشوند، از نظام اسلامى جدا شوند؛ هدف فشار اقتصادى دشمن اين است، و اين محسوس بود؛ اين را انسان ميتوانست مشاهده كند.
من سال ۸۶ در صحن مطهر على‌بن‌موسى‌الرضا (عليه الصّلاة و السّلام) در سخنرانىِ اول سال گفتم كه اينها دارند مسئله‌ى اقتصاد را پيگيرى ميكنند؛ بعد هم آدم ميتواند فرض كند كه اين شعارهاى سال حلقه‌هائى بود براى ايجاد يك منظومه‌ى كامل در زمينه‌ى مسائل اقتصاد؛ يعنى اصلاح الگوى مصرف، مسئله‌ى جلوگيرى از اسراف، مسئله‌ى همت مضاعف و كار مضاعف، مسئله‌ى جهاد اقتصادى، و امسال توليد ملى و حمايت از كار و سرمايه‌ى ايرانى. ما اينها را به عنوان شعارهاى زودگذر مطرح نكرديم؛ اينها چيزهائى است كه ميتواند حركت عمومى كشور را در زمينه‌ى اقتصاد ساماندهى كند؛ ميتواند ما را پيش ببرد. ما بايد دنبال اين راه باشيم. [1]

 

ايده اقتصاد مقاومتى را تبيين كنيد

اقتصاد مقاومتى فقط جنبه‌ى نفى نيست؛ اينجور نيست كه اقتصاد مقاومتى معنايش حصار كشيدن دور خود و فقط انجام يك كارهاى تدافعى باشد؛ نه، اقتصاد مقاومتى يعنى آن اقتصادى كه به يك ملت امكان ميدهد و اجازه ميدهد كه حتّى در شرائط فشار هم رشد و شكوفائى خودشان را داشته باشند. اين يك فكر است، يك مطالبه‌ى عمومى است. شما دانشجو هستيد، استاد هستيد، اقتصاددان هستيد؛ بسيار خوب، با زبان دانشگاهى، همين ايده‌ى اقتصاد مقاومتى را تبيين كنيد؛ حدودش را مشخص كنيد؛ يعنى آن اقتصادى كه در شرائط فشار، در شرائط تحريم، در شرائط دشمنى‌ها و خصومتهاى شديد ميتواند تضمين كننده‌ى رشد و شكوفائى يك كشور باشد.[2]

 

از هر طریقی كه لازم است مردم را فعال كنید

بخش خصوصى را بايد كمك كرد. اينكه ما «اقتصاد مقاومتى» را مطرح كرديم، خب، خود اقتصاد مقاومتى شرائطى دارد، اركانى دارد؛ يكى از بخشهايش همين تكيه‌‌ى به مردم است؛ همين سياستهاى اصل 44 با تأكيد و اهتمام و دقت و وسواسِ هرچه بيشتر بايد دنبال شود؛ اين جزو كارهاى اساسى شماست. در بعضى از موارد، من از خود مسئولين كشور ميشنوم كه بخش خصوصى به خاطر كم‌‌توانى‌‌اش جلو نمى‌‌آيد. خب، بايد فكرى بكنيد براى اينكه به بخش خصوصى توانبخشى بشود؛ حالا از طريق بانكهاست، از طريق قوانين لازم و مقرراتِ لازم است؛ از هر طريقى كه لازم است، كارى كنيد كه بخش خصوصى، بخش مردمى، فعال شود. بالاخره اقتصاد مقاومتى معنايش اين است كه ما يك اقتصادى داشته باشيم كه هم روند رو به رشد اقتصادى در كشور محفوظ بماند، هم آسيب‌‌پذيرى‌‌اش كاهش پيدا كند. يعنى وضع اقتصادى كشور و نظام اقتصادى جورى باشد كه در مقابل ترفندهاى دشمنان كه هميشگى و به شكلهاى مختلف خواهد بود، كمتر آسيب ببيند و اختلال پيدا كند. يكى از شرائطش، استفاده از همه‌‌ى ظرفيتهاى دولتى و مردمى است؛ هم از فكرها و انديشه‌‌ها و راهكارهائى كه صاحبنظران ميدهند، استفاده كنيد، هم از سرمايه‌‌ها استفاده شود.[3]

 


[1] بیانات در دیدار كارگزاران نظام ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
[2] بیانات در دیدار دانشجویان ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
[3] بیانات در دیدار رئیس‌جمهوری و اعضاى هیئت دولت‌ ۱۳۹۱/۰۶/۰۲

سجاد عبداللهی بازدید : 266 جمعه 02 اسفند 1392 نظرات (0)
اَلسَّلامُ عَلَيْكَ یا اَبا الحَسَنِ یا عَلِیَّ بنَ مُحَمَّدٍ اَیُّهَا الهادیِ النِّقِیُّ
پرسمان و موضوعات :
زندگی نامه - امام هادي عليه السلام
چهل حدیث گهربار از امام هادی علیه السلام
کرامات امام هادي عليه السلام
زمینه های جامعه شناختی رفتار سیاسی امام هادی علیه السلام
وضعیت شیعه در دروان امام هادی علیه السلام را تشریح کنید؟
شيعيان امام علی النقی علیه السلام در ايران
چگونگي مواجهه امام هادي علیه السلام با خلفاي عباسي
امام هادي عليه السلام در كلام رهبر معظم انقلاب
عنایت امام هادی عیه السلام به مردم اصفهان
مسیر آمدن امام هادی علیه السلام از مدینه به سامرا
فرهنگی و رسانه مذهبی :
كتاب موبايل چهل حديث نقوی عليه السلام
دانلود کتاب - امام هادی علیه السلام
کتاب شناسی امام هادی علیه السلام
امام روشنایی ها
اشعار و پیامک ویژه امام هادی علیه السلام (شهادت - ولادت )
صوتی ویژه امام هادی علیه السلام ( مداحی - مولودی )
زیارت و توسل به امام هادی علیه السلام
داستان صوتی زندگی امام هادی علیه السلام
فایل های صوتی در محکومیت هتک حرمت امام هادی علیه السلام
بیانات رهبر انقلاب درباره نقش امام هادی علیه السلام در گسترش تشیع
تصاویر ویژه امام هادی علیه السلام ( شهادت - ولادت )
احادیث تصویری از امام نقی علیه السلام
آواتار و امضاهای ویژه ولادت امام هادی علیه السلام
فلش زيباي احادیث امام هادی علیه السلام
همش تو حاشیه ها موندیم از اصل غافل شدیم
ویژه نامه مبارزه با هتاکین امام هادی علیه السلام
نرم افزار مذهبی :
نرم افزار موبایل زندگینامه امام هادی علیه السلام
نرم افزار غدیر در سیره عملی امام هادی علیه السلام
نرم افزار چهل داستان و چهل حديث امام هادی (علیه السلام) - تولید اسک دین
ارسال کارت پستال صوتی امام هادی علیه السلام
رضوان درکایی بازدید : 331 جمعه 02 اسفند 1392 نظرات (0)

 

قابل ذكر است افراد وارسته اگر ملاقاتهايي با فرستادگان امام زمان(عج) و يا خود امام زمان(عج) داشته باشند به طور معمول در زمان حيات خود اعلام نمي كنند. اما از برخي تصميم گيريها در مواقع حساس و يا برخي امدادهاي غيبي در بحرانها، لطف امام زمان(عج) نسبت به آنان بسيار محسوس است. چنان كه از امام راحل(ره) از چندين منبع موثق به طور مستقيم گفته شده است. كه در بعد از ظهر 21 بهمن 1357، رژيم شاه حكومت نظامي اعلام كرد. و وضعيت بسيار بحراني بود و تصميم گيري بسيار مشكل بود. چون اگر مردم به خيابانها مي آمدند، چه بسا بر اساس قانون حكومت نظامي كشتار فراواني رخ مي داد. اما در آن لحظات حساس امام راحل(ره) اتاق را خلوت كردند و پس از مدتي اعلام كردند مردم به خيابانها بريزند. آقاي طالقاني(ره) به جهت خيرخواهي تلفني با امام تماس گرفتند. كه امام از تصميم خود صرف نظر كنند. پس از چندين تماس امام راحل(ره) فرمودند اگر دستور امام زمان(عج) باشد باز هم شما حرفي داريد؟!! در اين هنگام آقاي طالقاني(ره) بهت زده تسليم مي شود و همگي راضي مي شوند. و اتفاقا در همان شب انقلاب اسلامي به پيروزي رسيد.

تعداد صفحات : 35

درباره ما
Profile Pic
وبسايت رسمي كانون فرهنگي هنري هجرت شهرستان آمل روستاي هندوكلا در سال 1392 تاسيس گرديده و تا حدودي تمامي اخبار و رويدادها و مطالب اعم از داخلي و خارجي را در خود گنجانده است. اميد است كه زحمات بي دريغ و شبانه روزي اعضاي اين كانون فرهنگي هنري مورد توجه خداوند متعال قرار گيرد. ان شاء الله
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • معرفی

    از انتخاب شما متشکریم.هرگونه نظر،انتقاد،پیشنهاد راجع به این وب سایت و مطالب آن را میتوانید به سامانه پیامک 5000515131 ارسال یا با شماره تماس 01143251145 ارتباط بر قرار کنید.

    آمار سایت
  • کل مطالب : 347
  • کل نظرات : 78
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 21
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 34
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 46
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 180
  • بازدید ماه : 136
  • بازدید سال : 1,947
  • بازدید کلی : 256,299
  • کدهای اختصاصی
    تبادل لینک هوشمند

    تبادل لینک هوشمند

      تبادل لینک هوشمند : برای تبادل لینک ابتدا مارا با عنوان کانون فرهنگی هنری هجرت مسجد حضرت ابوالفضل(ع) شهرستان آمل روستای هندوکلا وآدرس http://hejratamol.rozblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.

      عنوان :
      آدرس :
      کد : کد امنیتیبارگزاری مجدد

      استخاره با قرآن کریم
      کانون هجرت هندوکلا

      مجله نایت پلاس