loading...
کانون فرهنگی هنری هجرت مسجد حضرت ابوالفضل(ع) آمل
مدیر بازدید : 291 سه شنبه 20 خرداد 1393 نظرات (0)

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب صبح دیروز(دوشنبه) در دیدار رئیس، مدیران، پژوهشگران و محققان جهاد دانشگاهی، لازمه ادامه صحیح و پرشتاب حرکت علمی کشور را، «کار و مدیریت جهادی» و تقویت روحیه «ما می توانیم» با حفظ جهت گیریهای انقلابی و اسلامی و ترسیم دقیق جایگاه و وظایف، در چارچوب نقشه جامع علمی دانستند و تأکید کردند: هدف گذاری حرکت علمی کشور باید افزایش دانش جهانی از طریق تولید فرآورده های جدید و ناشناخته دانش بشری در چارچوب ارزشهای انسانی، باشد.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با تأکید بر اینکه پرهیزگاری، نیت الهی و توکل به خداوند متعال، از لوازم تلاش و حرکت جهادی است، افزودند: چنین تفکر و روحیه ای در کارهای علمی، موجب عنایت پروردگار و باز شدن راهها بسوی پیشرفت علمی خواهد شد.

ایشان در همین خصوص به شبهه ای اشاره کردند و گفتند: ممکن است برای برخی این سؤال پیش بیاید که اگر تقوای الهی زمینه ساز پیشرفت علمی است، پس چگونه برخی دانشمندان که تقوا نداشتند و حتی به خدا هم معتقد نبودند، توانسته اند به پیشرفتهای علمی دست پیدا کنند؟
رهبر انقلاب اسلامی برای پاسخ به این سؤال، به وعده الهی در قرآن کریم مبنی بر اینکه هر فردِ برخوردار از تلاش و پشتکار، به محصول و هدف مورد نظر در مسیر حرکت خود، خواهد رسید، اشاره کردند و افزودند: اما میان کیفیت محصول و پیشرفتی که در چارچوب تلاش با جهت گیری الهی و حرکت در مسیر غیرخدایی به دست می آیند، تفاوت اساسی وجود دارد.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در تبیین این تفاوت گفتند: امروز با وجود پیشرفت های گسترده علمی در عرصه های مختلف، خطرات، ضررها، انحطاط ها و قدرت طلبی هایی نیز برای بشریت بوجود آمده و این آفات انسانها را دچار رنج ها و گرفتاریهای فراوانی کرده است.

ایشان خاطرنشان کردند: اگر تلاش ها و حرکت های علمی در چارچوب جهت گیریها و تقوای الهی باشند، قطعاً نتایج و محصولات آنها، از ضررها و فجایع به دور و برای بشریت نافع خواهند بود.
رهبر انقلاب اسلامی افزودند: با چنین دیدگاهی می توان نتیجه گرفت که دستاوردهای علمی مجموعه دانشگاهی و تحقیقاتی کشور در ۳۵ سال گذشته، قطعاً از دستاوردهای ۳۵ سال بدون شرایط و روحیه جهادی، بیشتر و با کیفیت تر است.

ایشان گفتند: امروز ما به واسطه پیشرفتهای علمی کشور، می توانیم برخی از پیچیده ترین و پیشرفته ترین فناوریهای دنیا را بسازیم که مایه افتخار است اما این پیشرفتها قبلاً بوسیله دانشمندان دیگر کشورها به دست آمده، بنابراین باید به دنبال تولید محصولات جدید علمی باشیم که دانش بشری تاکنون نتوانسته است آنها را به دست آورد و دارای آثار مخربی هم برای بشریت نباشند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای خاطرنشان کردند: ما باید در مسیر پیشرفت علمی خود بدنبال کشف ناشناخته های علمی باشیم که زندگی انسانها را متناسب با ارزشهای انسانی، ارتقاء دهد و در عین حال آثار مخربی برای بشریت نداشته باشد.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پایان تأکید کردند: جهاد دانشگاهی باید با پرهیز از کارهای جزئی، به سراغ کارهای اساسی و عمیق تر برود.

قدير رمضاني بازدید : 235 دوشنبه 19 خرداد 1393 نظرات (0)

 

السَّلامُ عليكَ يا اوّل قتيل مِن نَسل خَيْر سليل
پرسمان و موضوعات :
زندگی نامه و فضائل حضرت علی اکبر علیه السلام
یه سوال درباره کتاب شناسی حضرت علی اکبر علیه السلام
حضرت علی اکبر علیه السلام در کربلا چند ساله بود؟ آیا زن داشت؟
اگر حضرت علی اكبر علیه السلام زنده میماند امام میشد؟
آيا مادر علي اکبر علیه السلام در کربلا حضور داشت ؟
یه سوال درباره کتاب شناسی حضرت علی اکبر علیه السلام
بیان عجیب حضرت امام در مقام علی اکبر علیه السلام + چند کرامت
جوان مطلوب كيست؟
شیوه رفتار با جوانان
دغدغه رهبر انقلاب برای جوان انقلابی امروز
فرهنگی و نرم افزار:
میلاد گل ليــلا ،حضرت علی اکبر سید الشهداء(ع)
پدر، عشق ، پسر - روایتی زیبا به قلم سید مهدی شجاعی
مهتاب شب های لیلا علیهاالسلام - متون ادبی و پیامک
به مناسبت روز جوان از خدا چه هدیه ای میخواهید؟
صوتی میلاد گل لیلا، حضرت علی اکبر (علیه السلام)
جوان مومن انقلابی | دلیل نیاز - مجموعه صوتی بیانات رهبر انقلاب
تصاویر آسمانی ترین جوانان ویژه میلاد حضرت علی اکبر علیه السلام
فلش روز جوان-میلاد باسعادت گل لیلا علی اکبر سیدالشهداءعلیه السلام
كتب آنلاين جوان
دانلود کتاب جوان و آرامش
حكمت نامه جوان (متن کتاب)
متن کتاب جوان و نیروی چهارم زندگی(دانلود)
ارسال کارت پستال صوتی برای دوستان
ویژه نامه سال 1391
ویژه نامه سال 1392

 

مدیر بازدید : 237 شنبه 17 خرداد 1393 نظرات (0)

به گزارش بیت الزهرا(س) به نقل از فرهنگ نیوز قصد دارد سبک زندگی های مثبت گذشته را در قالب کاریکاتور (کمیک استریپ) با موضوعات مختلف یاد آوری و با امروز مقایسه نماید.

در قسمتهای قبلی سری کاریکاتورهای یادش به خیر اون وختا به بررسی موضوعات و سبک زندگی هایی پرداختیم که در گذشته پر رنگ تر و نمایان تر از حال بود. در این قسمت  به موضوع خانه تکانی عید نوروز و دیدو بازدید این ایام می پردازیم.

مدیر بازدید : 256 جمعه 16 خرداد 1393 نظرات (0)

به گزارش بیت الزهرا(س) به نقل از فرهنگ نیوز قصد دارد سبک زندگی های مثبت گذشته را در قالب کاریکاتور (کمیک استریپ) با موضوعات مختلف یاد آوری و با امروز مقایسه نماید.

در قسمتهای قبلی سری کاریکاتورهای یادش به خیر اون وختا به بررسی موضوعات و سبک زندگی هایی پرداختیم که در گذشته پر رنگ تر و نمایان تر از حال بود. در این قسمت  به موضوع مقایسه بازی های نسل دیروز که قسمت عمده ای از خاطرات و لذت های آن روز ما را تشکیل می داد با بازی های نسل جدید می پردازیم.

قدير رمضاني بازدید : 271 پنجشنبه 15 خرداد 1393 نظرات (0)
در حالی که در یک سال اخیر تصمیم جدیدی درباره قیمت‌گذاری خودرو تصویب نشده و خودروسازان باید بر اساس ساز و کار سابق، خودروهای خود را عرضه می کردند، مقایسه بخشنامه های فروش آنها در یک سال اخیر از افزایش قابل توجه قیمت خودرو حکایت می کند.
قیمت های "ایران خودرو" به صورت خودجوش افزایش یافت +جدول

به گزارش سرويس اقتصادي عصر هامون، در هفته های اخیر مجددا جدال رسانه ای میان مسئولان شورای رقابت و خودروسازان درباره قیمت‌گذاری جدید خودروهای تولید داخل، بالا گرفته است.

گفته می شود شورای رقابت چندی پیش مصوبه افزایش قیمت خودروهای تولید داخل را به تصویب رسانده، اما با مشخص شدن مخالفت دولت، از ابلاغ آن خودداری می‌کند.

خودروسازهای داخلی نیز مدعی اند که در یک سال اخیر به علت تثبیت قیمت خودرو و افزایش هزینه، با ضرر و زیان قابل توجهی مواجه شده اند.

احمد نعمت بخش، دبير انجمن خودروسازان در این باره گفته است که خودروسازان در دو سال گذشته بالغ بر 6000 ميليارد تومان زیان دیده اند.

وی تصمیم اخیر دولت برای ارائه ارز مبادله ای به خودروسازان را مانع افزایش قیمت خودرو ندانسته و گفته است: ما سال گذشته كه زيان كرديم قيمتمان بر اساس ارز مبادله اي 2540 تومان بود و الان امسال ارز را 2630 تومان مي‌گيريم، يعني قيمت ارز مصرفي ما ارزان نشده كه ما به واسطه آن نخواهيم قيمت را افزايش دهيم.يعني هم نرخ ارز گران شده و هم دستمزد و نرخ آب و برق و اينها.

اظهارات نعمت بخش در حالی است که مقایسه بخشنامه های فروش فوری شرکت ایران خودرو نشان می دهد در یک سال اخیر قیمت خودروها تا 20 درصد نیز افزایش یافته است.

بنابراین اگر شورای رقابت در سال جاری افزایش قیمت خودرو را تصویب هم نکند، احتمالا خودروسازها همین روند را تکرار خواهند کرد و به طور خودجوش اقدام به افزایش قیمت محصولات خود خواهند کرد.

جدول قیمت ها در ادامه مطلب...

قدير رمضاني بازدید : 206 پنجشنبه 15 خرداد 1393 نظرات (0)

محمدتقی مصباح یزدی، رئیس یک مؤسسه آموزشی در قم ، طی سخنانی شدیداللحن، با آدرس مشخصی که می دهد ، رییس جمهور ایران را به باد شدیدترین حملات گرفته است.


 

حمله مجدد مصباح یزدی به روحانی: تو که علما را متوهم میخوانی، دینت را از فیضیه گرفته ای یا انگلیس؟! / با استفاده دائم از لفظ "مقام معظم رهبری" نمی‌توانند مردم را فریب دهید!به گزارش نامه نیوز، وی در جمع اعضای کاروان پیاده عازم حرم امام خمینی(ره) گفته است: برخی از افراد عمامه به سر که دارای مسئولیت هستند، در واکنش به اجتماع مردم در خصوص بدحجابی و نگرانی علما از وضع دین و فرهنگ و تجمع روحانیت در فیضیه، آن‌ها را کسانی معرفی می‌کنند که اسلام را نشناخته‌اند و آن‌ها را متهم به توهم می‌کنند. باید از وی پرسید مگر خود تو دینت را از کجا یاد گرفته‌ای؟ از فیضیه یا از انگلستان؟

این سخنان ، در واکنش به اظهارات اخیر حسن روحانی بیان شده است. رییس جمهور با بیان این‌که بعضی بیکار هستند و دچار توهمات می‌شوند، گفته بود: «عده‌ای مدام غصه دین و آخرت مردم را می‌خوردند در حالی که نه می‌داند،‌ دین چیست و نه آخرت. اما همیشه غصه آخرت را می خورند»

متن کامل خبر در ادامه مطلب...

مدیر بازدید : 182 پنجشنبه 15 خرداد 1393 نظرات (0)

به گزارش بیت الزهرا(س) به نقل از فرهنگ نیوز قصد دارد سبک زندگی های مثبت گذشته را در قالب کاریکاتور (کمیک استریپ) با موضوعات مختلف یاد آوری و با امروز مقایسه نماید.

در قسمتهای قبلی سری کاریکاتورهای یادش به خیر اون وختا به بررسی موضوعات و سبک زندگی هایی پرداختیم که در گذشته پر رنگ تر و نمایان تر از حال بود. در این قسمت  به بررسی موضوع امور پرورشی و تربیتی در مدارس می پردازیم.


مدیر بازدید : 229 چهارشنبه 14 خرداد 1393 نظرات (0)

به گزارش بیت الزهرا(س) به نقل از فرهنگ نیوز قصد دارد سبک زندگی های مثبت گذشته را در قالب کاریکاتور (کمیک استریپ) با موضوعات مختلف یاد آوری و با امروز مقایسه نماید.

 

در قسمتهای قبلی سری کاریکاتورهای یادش به خیر اون وختا به بررسی موضوعات و سبک زندگی هایی پرداختیم که در گذشته پر رنگ تر و نمایان تر از حال بود. در این قسمت به بررسی موضوع تربیت دینی می پردازیم.

مدیر بازدید : 291 سه شنبه 13 خرداد 1393 نظرات (0)

 

السلام علیک یا روح الله موسوی الخمینی
زندگی نامه امام خمینی رحمة الله علیه
متن وصیت نامه سیاسی الهی حضرت امام خمینی رحمة الله علیه
نصحیت هایی حکیمانه از حضرت امام رحمة الله علیه به فرزند گرامیشان حاج احمد آقا
اخلاق انقلابی امام خمینی (ره)
امام خمینی (ره) از دیدگاه شخصیت های جهان
چه کسي نخستین بار لقب 'امام' را براي امام خمینی به کار برد؟
با رهنمود های حضرت امام خمینی(ره)خودرا بسازیم
خاطرات شيرين حضرت امام خميني رحمة الله علیه
خاطرات شنیدنی از رحلت امام خمینی رحمة الله علیه + تصاویر خاطره انگیز
نامه عاشقانه حضرت امام رحمة الله علیه به همسرشان
در محضر امام خمینی رحمة الله علیه
سه هجرت امام خميني رحمة الله علیه
خواب عجیب امام خمینی رحمة الله علیه در دوران مبارزه
مقام امام راحل و برخی پویندگان راه او
دانلود کتاب با موضوع امام خمینی رحمة الله علیه
دانلود کتاب چهل حدیث امام خمینی رحمة الله علیه
تفسير سوره حمد « امام خمینی رحمة الله علیه »
اشعار امام خمینی رحمة الله علیه
اشعار و پیامک رحلت امام خمینی رحمة الله علیه
دلنوشته هایی برای امام مهربان ( به مناسبت ارتحال امام خمینی رحمة الله علیه)
تصاویری از امام خمینی رحمة الله علیه
دانلود صوت و تصویری كامل قرائت وصیت‌نامه امام خمینی رحمة الله علیه
دانلود سخنرانی های امام خمینی رحمة الله علیه
بیانات حضرت امام خمینی رحمة الله علیه با موضوع «امام زمان (عج) آخرین ذخیره الهی»
برنامه جالب صوتی: از ولادت تا رجعت (امام خمینی رحمة الله علیه )
در سوگ خورشید - نواهای صوتی رحلت امام خمینی رحمة الله علیه
چند فايل صوتي - کرامات امام خميني رحمة الله علیه
کرامت نا گفته ای از امام خمینی رحمة الله علیه (تصویری)
سخنرانی مرحوم شیخ احمد کافی رحمة الله علیه در مورد امام خمینی رحمة الله علیه
آخرین دیدار - نواهنگی از خاطره ی مجید جوادی نسب پرستار آخرین شب امام خمینی رحمة الله علیه
کلیپ بسیا زیبا از اواخر عمر حضرت امام خمینی رحمة الله علیه
دانلود مستند خبری «یک نکته از هزاران» -رویدادهای دوران حیات امام خمینی رحمة الله علیه
سالها میگذرد حادثه ها می آید(فلش)
نرم افزار صحيفه امام خميني رحمة الله علیه
نرم افزار موبايل دانستنيهاي امام خميني رحمة الله علیه
نرم‌افزار اندرویدی وصیت‌نامه امام‌خمینی +دانلود
قيام پانزدهم خرداد 1342 چگونه شکل گرفت؟
قیام پانزده خرداد به روایت تصویر
در ایام پیروزی انقلاب چه اشعاری ،شعار مردم در راهپیمایی ها شد؟
دو خاطره از قیام 15 خرداد
ویژه نامه سال 1390
ویژه نامه سال 1391
ویژه نامه سال 1392

 

 

 

مدیر بازدید : 249 سه شنبه 13 خرداد 1393 نظرات (0)

به گزارش بیت الزهرا(س) به نقل از فرهنگ نیوز قصد دارد سبک زندگی های مثبت گذشته را در قالب کاریکاتور (کمیک استریپ) با موضوعات مختلف یاد آوری و با امروز مقایسه نماید.

در قسمتهای قبلی سری کاریکاتورهای یادش به خیر اون وختا به بررسی موضوعات و سبک زندگی هایی پرداختیم که در گذشته پر رنگ تر و نمایان تر از حال بود. در این قسمت به بررسی موضوع غیرت و مردانگی آقایان می پردازیم.

تعداد صفحات : 35

درباره ما
Profile Pic
وبسايت رسمي كانون فرهنگي هنري هجرت شهرستان آمل روستاي هندوكلا در سال 1392 تاسيس گرديده و تا حدودي تمامي اخبار و رويدادها و مطالب اعم از داخلي و خارجي را در خود گنجانده است. اميد است كه زحمات بي دريغ و شبانه روزي اعضاي اين كانون فرهنگي هنري مورد توجه خداوند متعال قرار گيرد. ان شاء الله
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • معرفی

    از انتخاب شما متشکریم.هرگونه نظر،انتقاد،پیشنهاد راجع به این وب سایت و مطالب آن را میتوانید به سامانه پیامک 5000515131 ارسال یا با شماره تماس 01143251145 ارتباط بر قرار کنید.

    آمار سایت
  • کل مطالب : 347
  • کل نظرات : 78
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 21
  • آی پی امروز : 134
  • آی پی دیروز : 34
  • بازدید امروز : 157
  • باردید دیروز : 46
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 334
  • بازدید ماه : 290
  • بازدید سال : 2,101
  • بازدید کلی : 256,453
  • کدهای اختصاصی
    تبادل لینک هوشمند

    تبادل لینک هوشمند

      تبادل لینک هوشمند : برای تبادل لینک ابتدا مارا با عنوان کانون فرهنگی هنری هجرت مسجد حضرت ابوالفضل(ع) شهرستان آمل روستای هندوکلا وآدرس http://hejratamol.rozblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.

      عنوان :
      آدرس :
      کد : کد امنیتیبارگزاری مجدد

      استخاره با قرآن کریم
      کانون هجرت هندوکلا

      مجله نایت پلاس